Gå til innhold

Natta,nå får du ikke mer pupp.


3 prinsesser

Anbefalte innlegg

Jeg er så lej meg.

Mannen min er værdens snilleste,men nå plusseligt vil han ha at jeg skal slutt at gi pupp om natta,jenta er 8 måneder,og jeg ammer 2 gang om natta,og han sover jo mens jeg gjør det,så det er ikke akkurat noe slit for han.

Men han syns at nå er det tid for meg at gi slip på natt puppinga.

Om dagen siger jeg ok,men da ettermiddagen kommer,nager det meg,at skulle slutte at gi pupp,hun elsker den jo.

Tror at han har lyst til at vi skal dra ut på fest.

Vi er inventert masser av ganger,men jeg siger jo altid nei,fordi jeg ikke kan.

 

Vet ikke helt hva jeg vil med det innlegge,forståelse kansje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal gjøre det du føler er best, vil du fortsette med nattammingen så gjør du det.

Kan du ikke gi flaske de gangene dere skal på fest, og amme ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar ikke flaske,bare kopp,så det er ikke så enkelt med det om natta,og nan drikker hun ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta di får helt sikkert ikke problemer av at du slutter m pupp om natten, det kan jo være værre med mor:-)

Nei, hva du skal gjøre?

Kan ikke typen din gå på fest og du være hjemme med puppen?

Han trenger vell ikke være sympati ammer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må nok sig at jeg ikke har det lett ved at slutte at gi da jeg har,hun har atopiskt eksem så det er litt viktigt at hun får morsmelk,men tror faktiskt ikke at hun trenger det,men hun våkner som sagt to gang for pupp,hun spiser ellers grøt,brødskiv og middag i løbet av dagen,så det er nok kosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vært noen tura på fest,men kommer altid tidligt hjem,fordi han kjeder seg da jeg ikke er med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som DU vil.. Hvis du føler for å amme om natta en stund til, så gjør det. Det er vel ikke mannen din som bestemmer det? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nattammer også sønnen min på 6 1/2 mnd og koser meg med det. Hvis DU vil gå på fest, kan vel barnevakten gi jenta deres mm i kopp når hun våkner?

Jeg var ute for første gang for en ukes tid siden, på konsert og hadde da gjort i stand Avent sin tutekopp med mm. Det ble ikke behov for å gi den da, for han våknet ikke før vi kom hjem litt over 24, og jeg hadde bare tatt meg to halvlitere.

Kommer nok ikke til å drikke noe mere før jeg er feridig med amminga. Gjør som DU vil. Det er sjelden dumt å følge magefølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...