Gå til innhold

Spark i uke 26...


besitos

Anbefalte innlegg

Er det noen her som IKKE kjente kraftige og hyppige spark rundt uke 26? Synes alle forteller om så mye aktivitet og bevegelse rundt disse tider, men for meg er det ikke sånn. Kjente aktivitet hele dagen på søndag, men i går og i dag har det vært svært stille. Har kjent bevegelse, men synes det er så lite...Var på ultralyd for 6 dager siden, og jenta var blitt 800 gram og alt sto bra til. Har morkaken på bakre vegg, så den skulle ikke være i veien. Blir så bekymret til tider, setter pris på noen oppmuntrende ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hele tiden kjent tydelig liv, så hvis livstegn hadde gått betydelig ned, hadde jeg nok tatt kontakt med legen selv om jeg hadde vært på ul for noen dager siden. Det er helt sikkert ikke noe farlig, men det er jo bedre å være føre var....

Det er virkelig ikke meningen å uroe deg altså...for alt er sikkert i orden, men alle sier jo at i slike tilfeller skal det undersøkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt on-off. Men om du ikke kjenner det en dag så er vel det sannsynlig at babyen sparker innover mot innvollene dine ;o)

Ikke så lett å føle noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...