Gå til innhold

cec26 hvis du har tid og lyst.......


Elastica

Anbefalte innlegg

...kan du se hva du får opp på meg? Spesielt ang. familie.

På forhånd tusen takk!!!!

Jeg er en 68 Jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjere deg! Er lei for det, hvis jeg er masete, men er veldig usikker ang. en del forhold i familien. Har lyst å ta noen rette avgjørelser. Har et høyt ønske om et barn til også, men vet ikke om det er mulig....

( Har fått en spådom om Ja, men søker liksom bekreftelse)

 

Du har sikkert mange å svare, så slit deg ikke ut - Jeg kan heller dytte litt av og til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) nå har du ventet lenge... ikke meningen.. men nå skal jeg se på deg...

 

Jeg får opp frustrasjon på deg.. mye.. du tenker, du vet ikke helt hva du skal gjøre.. Er du et mellomledd i konflikt tru.. føler at det kommer folk i famillien å prater med deg om problemmer.. du er veldig rolig og harmonisk derfor tiltrekker du deg folk med problemmer.. de avgjørelsene du trenger å ta i forhold til de problemmene som er må du passe på å ta alene, ikke la noen påvirkere deg ... følg magefølesen din:) Jeg ser et barn på deg.. ligger litt fram i tid.. men føler sommer, men det kan bety enten om du blir gravid da eller føder da..Føler da at det blir en gutt:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid!!!

Alt som du har fått opp stemmer helt utrolig. Jeg er faktisk mellomledd i flere konflikter i familien -rart at du brukte akkurat det ordet,fordi det er det jeg ville beskrevet selv. Det virker faktisk som om jeg er magnet for problemer og derfor er jeg litt frustrert for tiden...

Jeg prøver så godt jeg kan å ordne det til alles beste, men føler at jeg ikke alltid lykkes. Jeg skal ta ditt råd om å følge magefølelsen for det er faktisk der jeg sliter litt for tiden ( lurer på om jeg tar de rette avgjørelser.) Føler meg litt mer trygg på meg sjøl nå :-)

Igjen takk til deg og dine fantastiske evner og for at du er en så snill person som tar deg tid til andre!!!!!!!

Forøvrig er jeg blitt spådd en jente av stjerna, men dere har begge spådd graviditet. Så hvis det skjer er jeg overlykkelig samme hva det blir.

 

Lurer litt på om evnene dine er medfødt eller om du har utviklet de etter hvert. Bruker du tarot kort eller ser du det selv? unskyld spørsmål er bare veldig fasinert!

Masse klemmer fra meg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Takk.. ja, den graviditet kommer sterkt fram så den er jeg ganske sikker på.. hihi:)

 

Ja, bruk magefølesen din så blir det bedre får deg..loverdeg..:)

 

Det er medfødte evner jeg har, har merket de i mange år, men har ikke skjønt åssen jeg skal bruke de.. men så fikk jeg hjelp og nå blir de sterkere og sterkere får hver dag.. bruker kort, eller pendel.. og noen ganger så bare kommer det ting i hodet mitt... som det gjorde på deg.. du var enkel å lese:) trengte ikke å bruke noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...