Jump to content
Sign in to follow this  
Anonym bruker

Dere som bruker jordnøttolje til å smøre dere med..

Recommended Posts

Anonym bruker

Kan jeg være så inderlig dum å spørre om hvor dere smører når dere snakker om mellomkjøttet?Jeg skjønner jo at det er nedentil,men dette er min første fødsel,så jeg er rimelig grønn.Noen som klarer å forklare meg dette uten at det blir for mye detaljer for de mest kresne?

På forhånd tusen takk.

Fortsetter under...

små

Ehh...uten for mye detaljer? hehe..

Mellom bak og foran, der er det et lite område på et par cm (?) kanskje..det er mellomkjøttet..

Jeg smører over alt jeg da, sånn just in case;)

Anonym bruker

Ja,det ble kanskje litt dumt skrevet:/ Men da ble jeg litt klokere!Tusen takk skal du ha:)

Anonym bruker

Du er ikke den eneste som har lurt på det. Så du er ikke den eneste som er rimlig grønn...hehe. Er det kanskje på innsiden av "leppene" man skal smørre???

Anonym bruker

Jeg får sambo til å smøre meg på kvelden, og da jeg skulle forklare hvor jeg trodde det skulle smøres sa han: "på skrukket liksom?". Hehe. Jaja, greit å sammenligne med noe han har selv! ;-)

Anonym bruker

Ikke bare du som lurte på det nei... men jeg hørte med vennina mi som hadde gjordt det og ho sa "bare å klaske på" og så strekker mann litt... dvs rundt åpningen :) Men det jeg også har fått fortalt er at mann kan også revne forover og ikke bare bakovere så det er nok lurt og smøre alt :) det har jeg iallefall planer om...

Annonse

Dory

Heisann,

tror nok bare det og bli massert fra slutten av kjønnsleppene og ned mot baken er en fin måte og gjøre seg klar på til man skal føde. da blir man litt mere bevist på det området som skal tøyes på under fødselen.

Hilsen Bente

Anonym bruker

Man kan sprekke alle veier (forover, bakover og til sidene), så hvis du vil være sikker må du smøre "overalt"..... Men det viktigste stedet å smøre (og vanligste stedet å sprekke) er området "mellom hullene".

FrukenB

Smør tjukt på fra ruffen og helt frem. Du vet aldri hvilken vei du kan revne. Men jeg anbefaler å starte i god tid og og smøre hver eneste dag. Jeg smurte meg bare den siste mnd'en og bare nå og da når jeg husket det og jeg revna nesten helt ned til ruffen.

små

Bra du ble klokere, det var jo meningen:)