Gå til innhold

Blodprøven i dag viste


jons_gravid

Anbefalte innlegg

at vi har klart det på første forsøk!!!! Er så glad nå at jeg skjelver her jeg sitter på kontoret. Har ringt mannen og fortalt at vi endelig har fått positiv test og han trodde jeg tullet først.

 

Vet jo at det fortsatt er ganske stor fare for at det går galt, men da har vi i alle fall fått oppleve dette! HCG var på 129, noe sykepleieren på Riksen sa vi må være fornøyde med siden de sier at alt over 30 er bra...

 

Har ikke blødd eller spottet i det hele tatt, har egentlig bare hatt ekstra sterke menssmerter og fryktelig vondt i hodet på søndag, ellers ikke noe spesielt. Er nok litt øm inne i brystene igjen, og har fortsatt en litt ekkel følelse i magen, men ellers er alt som det pleier.

 

Hvordan går det med dere, Songbird og Anne mor36? Dere får vel ikke svaret på prøven før på torsdag? Håper virkelig at vi alle kan skrive inn fødselshistorien vår her til jul!!!!

 

Lykkelig babystøvstrøing fra jonsemannen og meg:

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååååå så bra!

 

La meg være den første til å rope hipp-hipp HURRA!

 

Stor klem & lykke til videre fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer såååååå mye... :))

 

Fikk ett blått kryss på cb i dag jeg da... Så er ganske fornøyd selv... :))

 

Men vet jo ikke om hcg nivå er høyt eller lavt da...

Håper det er høyt å fint... :))

 

Lykke til vidre...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at det er positivt hos noen - gratulerer så mye.

Jeg er ganske ny her, har bare smuglest en stund:) Hadde et avbrutt forsøk rundt nyttår, og har nå satt inn 2 egg(på fredag). Skal ta test langfredag visst ikke mensen kommer. Usannsynlig spennende..

 

Ser at mange snakker om blodprøve - er det bare noen som tar det, eller er det vanlig?

 

Masse lykke til videre

 

Klem:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt, gratulerer....

 

Hvordan klarer du å være på jobben? Husker jeg var helt "fjern"...

 

Har du fortalt det på jobb?

 

Lykke til videre....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne mor36, det spiller jo egentlig ingen rolle hvor høyt nivået er siden det er veldig forskjellig hvor fort det stiger, du testet jo positivt flere dager før blodprøven og det må betyr sikkert at det er doble saker på gang :o)

 

Og gratulerer du også, en positiv hjemmetest er jo like mye verdt/like gyldig :oD

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ringen68.

Takk for gratulasjonene, og velkommen etter om noen dager :o)

 

Synes å ha hørt at ikke alle klinikker automatisk tar blodprøve, men det gjør de på Riksen.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma2gang?.

 

Har ikke vært helt med i dag, nei, har sparket borti ting, revet ned papirbunker og gått på kollegaer :o) Men må jo liksom være her da, er jo det jeg får penger for, og ikke er jeg dårlig heller slik at det hadde vært best å være hjemme...

 

Har fortalt sjefen min hva vi skulle igjennom, men har ikke fortalt henne resultatet enda. Må vel det etter hvert, kan jo ikke la henne være på pinebenken i det uendelige. Gruet meg til å fortelle det, men hun synes bare det er spennende og ønsket meg lykke til. I bedriften jeg jobber er det veldig populært med babyer, både direktøren og alle andre er veldig positive til forøkelse av befolkningen. Må si jeg er heldig sånn i alle fall, om ikke med hensyn til hvor lett det har vært å bli gravid...

 

Lykke til videre du også, er jo ikke så veldig lenge til du har svaret på prøven du også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!!!!!!!!!

 

Nå må du bare ta det med ro og kose masse med arvingen c";)

Takk for babystøv.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Det er utrolig kjekt å lese slike gode nyheter!

 

Vi klarte det det jo også på første forsøket, tror nesten ikke det går an å være SÅ heldig, men i dag er jeg 6+1 og den lille har klort seg fast enn så lenge!

 

Forresten - jeg synes jo tiden fra innsetting til blodprøve var lang. Men HJELPEMEG så seint tiden går nå! Hehe. Vil bare at 2. trimester skal komme, så jeg kan slutte å bekymre meg (skjer sikkert ikke, men men!) - men tiden snegler seg avgårde jo! :)

 

Håper vi snart snakkes igjen. Gratulerer igjen, lykke til!!!!!!!!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!

Helt utrolig følelse, ikke sant? Ønsker dere masse lykke til i svangerskapet, og ta godt vare på deg selv framover:-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-)

Kjempe kjekt :-)

Suger til meg så mye babystøv som mulig.

Lykke til videre i svangerskapet, kos deg masse og ta vare på degselv. Nyt magen som kommer :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jons,

 

Tusen takk for svar og lykke ønskninger:)

 

Vi hører til i Haugesund, og må reise i to timer, så det er kanskje derfor vi ikke har hørt noe om det. Fikk beskjed om å leve så "normalt" som mulig, så ville naturen ordne opp. Så da er det vel bare å håpe at naturen er på vår side.

 

Mette

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...