Nit@™ Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Jeg har ikke noe egnet program å lage lapp med...
krutti Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Ja, kan sikkert fikse det for deg jeg. Har du msn ? Kan snakke litt mere om det der. min adr er [email protected]
Nit@™ Skrevet 4. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2006 Jeg legger deg til på min msn, jeg har [email protected] Er ikke innom før etter kl 21, for da legger lillegutt seg......
prinsessemor123 Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Krutti; tror du at du kunne ha hjulpet meg også? eller forklart meg hvordan jeg lager en lapp?
krutti Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Ja, kan sikkert hjelpe deg også jeg eller forklare eg det.
Nit@™ Skrevet 5. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2006 Hei krutti Beklager at jeg ikke fikk kontakt med deg i går kveld, men jeg hadde ikke skrivi opp hotmail adr din, og når jeg skulle inn på dib fikk jeg bare en hvit side.. Jeg fikk lastet ned et program fra nettet i går kveld, så da fikk jeg til å lage lapp. Det var utrolig gøy og sitte å "kluddre" med da, fikk helt dilla jeg! Men tusen takk for at du ville lage for meg. Flott at det går an å få hjelp her inne! Klem
krutti Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Hei.. Så morro at du klarte det selv da !! Ja,man blir hekta på det. Er så masse man kan lage. Hva er hjemmesiden din da, så kan jeg hente en lapp fra deg?
Nit@™ Skrevet 5. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2006 Den er ikke ferdig enda.. men lapper har jeg da fått laget noen av.. www.pedersenbarna.piczo.com Har jo en annen side også, men ha fått så mange ideer etter at jeg startet med piczo, så den nye er "storprosjektet" mitt ) Men du kan gjerne besøke den andre også www.mimasbarn.piczo.com Hyggelig at du ville se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå