Gå til innhold

Hei - presenterer meg jeg..


Susanne-75 3 gutter!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært her en stund nå, men har ikke kunnet logget meg på da jeg har glemt koden fra forrige svangerskap :-)

Men her er jeg altså, 9+6 er jeg, 30 år og gravid med tredjemann, og bor i Trondheim.

Barna jeg har fra før er 7 og 1 år, begge gutter!

Fint å endelig kunne dele "reisen" med dere! Blir nok å stikke innom så ofte jeg har mulighet!!!

Nicket kommer av at sambo syns jeg ser ut som en hemul når jeg er høygravid, he he - da er magen altså nesen :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hemulen, er ikke det en figur i Mummidalen da?? (mulig jeg bommer stygt her nå men ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg, og velkommen hit ...

Jeg bor også i trondheim og venter nr. 3, har to jenter fra før ei på 10 og ei på 4.... er 36 år.

Er forresten i uke 11 i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker guttene dine seg da? Gutt eller jente? Har selv 2 gutter på 4 og 2 år. Så mange som forventer at vi skal få en jente nå.. Blir det jente er det jo spennende og så blir ikke det så mannsdominert hjemme. Noen har sakt at det er større sjanse for å få en av samme kjønn dersom du har 2 eller flere fra før av samme kjønn. Uasett er dette spennende. Det blir gøy uansett. Har du tatt noen ringtest på magen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemuler er figurer i mummi - ja! Størstemann var kjempeglad i mummi før...nå er det star wars!

Artig med flere som får nr tre, vi hadde tenkt oss tre men ikke riktig enda...Men det er jo typisk - prøvde og prøvde på nr to. men når vi IKKE prøver-DA skjer det! Men artig er det jo selvsagt!!

 

Eldstemann ønsker seg ei lillesøster, men han skjønner mer eller mindre at det ikke går an å bestille..Ønsker meg jo ei jente jeg å, men er noe veldig trygt over det å få en gutt også..Det blir bra uansett!

 

Nå skal jeg ta en tur ut av huset -minstemann ville ikke duppe -grøten kokte over og eldstemann hadde bada i gjørme på vei hjem fra skolen: nå får sambo ta over!!! :-)

Klem til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...