mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Her sitter jeg.. snart 3 mnd til bryllupet og har ikke kommet lengere enn å fått kjøpt meg kjolen, bestilt stedet der festen etterpå skal være og 'kirka'(er ingen vanli kirke, det er en gammel kirke ruin).. er det no mer jeg må huske på??? -finne ut hva man skal ha til menyen -finne ut hvor mange vi skal be til middag og hvor mange vi skal be til ''festen'' -blomster please hjelp meg noen
Etaner Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Tja -fotograf -klær til brudgommen -transport -kaker-bryllupskake -bordkort, pynt. o.s.v.. sikkert mer, men det var det jeg husket på i farta (-:
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 synes du har kommet langt jeg vi skal gifte oss på lørdag, og nå sitter jeg her i det store utland og venter på å komme meg tilbake til Norge. (3 dagers jobbtur uka før brylluppet passet ikke veldig godt...) Vi mangler ennå bordplan og musikkannlegg. Og ikke minst så har jeg ikke skrevet ferdig talen til min kjære. Forresten så har ikke ordnet transport heller... Men er ferdig med utdrikningslaget, så da overlever jeg alt Trøster meg med at vi verste fall får folk bare sette seg der de vil...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 husk å betille frisør og fotograf. det kan bli tidlig fullbooket på sommeren
Himmel og hav Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Du bør også tenke på: - program til vielsen - forlover - evt. pynt i kirkeruinen - Toastmaster - musikk hvis dere skal ha dans på festen - hvem som skal sitte hvor under middagen - hvor du og din kjære skal sove etter festen og hvordan dere skal komme dere dit. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå