Gå til innhold

Huff, mye kynnere i dag


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er så slitsomt. Begynte på jobb kl 12 og har hatt mye kynnere hele dagen. Har sagt fra på jobb at jeg må ta det litt med ro i dag. Det er ikke noe problem, heldigvis.

Var mye plaget med kynnere i første svangerskap og har egentlig bare ventet på når de skulle komme denne gangen.

Noen flere som er mye plaget allerede???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mye plaget i dette sv.skapet. Hadde regelmessige på søndag,med 20-40 min imellom.

Ble sykemeldt ut april etter en prat med legen.Kjenner allerede at jeg slapper mere av,og har bare hatt to svake idag!!!

Du kan jo spørre etter sm for en liten stund du også,dersom du ikke klarer å ta deg inn igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært veldig bra. Det kan være det var så ille i går pga at jeg har vært syk noen dager, men i går var det liksom full fart igjen.

Skal ha fri resten av uken nå og det er deilig. Jobber bare 50% så jeg regner med at jeg skal klare meg uten sm en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye plaga siste måneden med forrige. Har nå fått det tilbake allerede, er så plagsomt. I går hadde jeg så vondt med jevne mellomrom at jeg nesten lurte på om det var rier! Heldigvis gikk det over, synes kveldene er verst. Sikkert fordi jeg har stressa med husarbeid på dagen og datteren vår på 20 mndr.

Er 100% sykmeldt pga bekkenet, så får prøve å ta det med ro. Sier jo at det er bra med kynnere, kroppen er med forberedt på fødsel, men synes det er vondt og plagsomt fordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kynnere fra uke 20 men de har ikke vært vonde før endel av de den siste uken (på dager jeg har hatt mye og gjøre). Så visst det begynner og gjøre vondt med kynnere så trenger jeg ikke bekymre meg da? Siden flere her skriver at de gjør vondt... - Utenom at jeg kanskje bør slå ned tempoet litt ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplegrønn!

Jeg har selv vært plaget med kynnere siden uke 18. Er nå i uke 28. Mine kynnere har også til tider vært vonde, særlig hvis jeg har hatt mye å gjøre. Det kan nok være lurt å ta det litt med ro. Du trenger nok ikke å bekymre deg selv om det gjør litt vondt, men vær likevel litt obs hvis de blir tiltakende vonde, og kommer med få minutters mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...