Gå til innhold

April: Aprilbabyen ble Mars baby!


Dagros med gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Får GRATULERE så mye!!

Skulle ønske d var meg som hadde født......

Hadde du noen tegn i forveien før riene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, du har jo termin samme dag som jeg hadde! Jeg ble innlagt på sykehuset dagen før jeg fødte pga eggehvite i urinen og høyt blodtrykk. De snakket om å sette igang fødsel, men ville avvente for å se om blodtrykket sank. De sa at de ville observere frem til helga (innlagt tirsdagen). Da jeg våknet i fem tiden morgenen etter hadde jeg "kynnere", trodde jeg. Det viste seg at det var fødselen som hadde startet, men veldig svake sammentrekknninger. De tok vannet kl. 1430 fordi de mente at alt var så godt i gang. kl 20.15 var lille Kasper født ( med litt hjelp - vakum). Er såååååååååååå glad jeg er ferdig og at Kasper ligger her og sover! Er alt bra med deg barn1-080406?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann PikaPika 080406

 

vi to fikk hver vår lille gutt på samme dag vi 290306 min kom 16 dager før termin.....kom hjem i går og vi har det veldig bra nå.....han sover nesten hele tiden :o)

hvordan var målene på din prins da

målene hans var 3405 gr 50 lang 35 rundt hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Asma! Min lille prins veide 3190 og var 50 cm og 35 rundt hodet. Han er bare såååå fin. Har et lite , rundt og søtt ansikt. Vi kom hjem på lørdag. Alt var bare bra da jeg endelig fikk melk til ham. de stresset meg om det på sykehuset, og han ble mer og mer frustrert fordi det varte og rakk før melken kom. Nå er det heldigvis nok, har i bøtter og spann! jeg sliter litt med et sting som har gått opp. Føler meg helt hanicapet fordi jeg ikke klarer å bevege meg rundt. Men prinsen er flink til å sove og kose, da da går det fint.

Vi skal på barselpoliklinikk nå for å se at alt er bra med både ham og meg.

Håper dere koser dere glugge dere også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PikaPika 080406

 

så du har sting du da?

jeg ble sydd innvendig så jeg slipper å ta stingene senere

jeg har også vondt i såret har vondt for å gå men er i bedre form nå enn da jeg kom hjem orker å gjøre mere

i dag var vi ute for første gang siden vi kom hjem (mandag) var hos mamma og pappa en tur....måtte hente mere klær som mamma hadde vasket fikk så masse fint når jeg lå på sykehuset :o)

han sover nesten hele tiden han gutten min spiser litt når han er sulten

håper det gikk bra på barselpoliklinikken da?

hva gjorde dere der??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asma og Lille Sander

 

Lille Kasper fikk nesten ikke mat når vi var på sykehuset. De var litt bekymret for om han ville øke vekten når vi dro hjem. Vi var der i dag og fikk vite at han hadde økt med 230g, og det var visst veldig bra!. Fint med den barselpoliklinikk. En får komme inn den første uken etter hjemreise dersom en ønsker det. Kan stille spm, få undersøkelser mm. Flott tilbud!

 

Jeg måtte klippes da de hjelp Kasper ut med vakum. 5 sting på utsiden og noen inni. De skal ramle av selv når det er grodd, men det ene stinget forsvant litt for tidlig. Har vært helt bevegelseshemmet siden jeg kom hjem. Litt frustrerende å ikke kunne krype ut av sengen for å hente Kasper når han gråter. Må ha hjelp til det meste.

 

Kasper sover nesten hele tiden, våkner når han vil ha mat. Det er nesten litt kjedelig at han sover så mye, men bedre det enn at han skal gråte og være utilpass. Han var faktisk på sin første trilletur lørdag da vi kom hjem. Pappa\n tok seg en tur i solen, og Kasper sov veldig godt i vogna.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...