Gå til innhold

Leandervuggen - noen med erfaring - positive el. negative...........


Sørlendingen

Anbefalte innlegg

Hei... Har vært på utkikk etter en "høy" vugge som kan stå i stua, sånn at lillegutt kan sove der på dagen. Finner ingen jeg liker. Vurderer nå å kjøpe Leandervugge, men lurer på om noen av dere har erfaring med denne ???

 

Tusen takk for svar :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sørlendingen! Jeg kjøpte en leandervugge til den lille tulla mi og har absolutt ikke angret på det. Hun har storkost seg i vuggen sin helt i fra første dag (ble født 17. mars). Vi har kjøpt stativ og himling til vuggen slik at vi kan ha den både på soverommet på natten (i stativ) og i stuen (krok i taket) på dagtid. Er en veldig trygg og lun soveplass som jeg absolutt kan anbefale videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Leandervuggen! Den er kjemepfin!! Men vet jo ikke hvordan babyen vil trives i den ennå, siden babyen fortsatt er i magen;o) Men den er bla kjekk, fordi man kan sette kroker forskjellige steder i taket, om man ønsker å flytte på den. Også skal den visst være bra for babyen fordi den stimulerer babyens balanseevne ved at h*n etterhvert selv kan påvirke vuggingen. Også er den allergivennelig. Stoffet kan selvsagt vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...