Gå til innhold

hei


marguritten

Anbefalte innlegg

kan vi ikke ha en liten link,hvor vi kan introdusere hverandre.?

litt artig å vite hvem dere er og hva dere gjør,om dere har barn fra før osv.

 

jeg kan fortelle at jeg er akkurat litt 23 år og er gravid i 5 uke.

Bor i danmark sammen med min samboer om min datter på 2 år.

Til dagelig er jeg hjemme og styrer.

Er arbeidsledig, å det er ganske kjedelig, så jeg gleder meg til babyen kommer den 10 desember, for da har jeg noe å gjøre.

 

flere som vill fortelle???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg nordkvinne:-)

Jeg er 25 år og gravid i 6. uke. Jeg bor i Oslo sammen med samboeren min og 2. desember venter vi vårt første barn.

Jeg har en mastergrad i Statsvitenskap og jobber for tiden som administrasjonssekretær. Vi gleder oss veldig til å bli foreldre for første gang, samtidig som vi enda synes det hele er litt uvirkelig. Sikkert fordi vi ikke har fortalt det til noen enda og derfor ikke kan snakke om det med venner og familie. Planlegger å fortelle det til besteforeldrene i påsken, så det blir veldig spennende...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Koselig idé å introdusere hverandre litt!

Jeg har nettopp fylt 24, og er gravid for første gang (5 uker).

Jeg bor en times kjøring unna Trondheim, og studerer på NTNU. Skal bli lærer, hvis alt går etter planen. Hadde tenkt å studere ferdig før barn, men klarte ikke å vente :-)

Det er så frustrerende å ikke kunne dele hemmeligheten med hele verden, så vi fortalte fooreldrene til samboeren min igår kveld. Det var koselig. Min familie er veldig konservative (i forhold til det å ta utdanning før barn, bryllup, osv.) så den biten blir litt vanskeligere.

Men så langt er det bare deilig å være gravid. Ikke sant, jenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, nordkvinne; artig å vite litt om hverandre... vi skal vel prate sammen her inne en goood del de kommende månedene! :-)

 

Jeg er 31 år og venter mitt tredje barn. (5+5) Dette er mitt første barn med samboeren min, han har ingen barn fra før. Jeg er lærer, han er sykepleier. I tillegg til at jeg er kontaktlærer for en 5. klasse, så tar jeg mastergrad i historie med samfunnsfagsdidaktikk, så jeg har egentlig nok å tenke på.. Barna mine er 6 og 8 år, to gutter. De vet enda ikke at de skal få en baby i hus, men tipper de blir glade, for de har faktisk mast på oss. Minsten ønsker seg en lillesøster da, så det blir spennende å se hva det blir!

 

Holder til rett utenfor Bergen i en koselig, hvit tomannsbolig. :-)

 

Vel, det var litt om meg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mødre.

Jeg er 29 år og venter barn nr.2. Har en datter på snart fem år og en flott mann på 35. Jeg er nå hjemmehverende etter å ha jobbet som dekoratør i ett år (vikariat). Det passet perfekt. Nå nyter jeg vårdagene og tanken på barnet som skal komme. Vi har prøvd i åtte mnd og er overlykkelige for at det nå endelig klaffet. For to år siden mistet jeg ett barn (3-4mnd). Det var et spesielt tilfelle så jeg måtte vente i vel ett år før jeg fikk lov å bli gravid igjen. Det var en strek i regningen. Vi var så klare for å få ett barn til, og tanken på at vår lille datter ikke skulle få søsken før hun var tidligst fem år var ikke noe særlig.Nå har jeg vendt meg til tanken og ser det positive i det. Jeg vil få mye hjelp og slipper å ha to bleieunger samtidig=) Dette barnet er så etterlengtet at jeg kan ikke få sagt det, og hvert graviditetstegn enten det er kvalme eller ømme bryster, så klager jeg ikke. Jeg gleder meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 30 år, rekker å bli 31 før vidunderet kommer! :-) Er snart gift og bor på romerike, Akershus.

 

Har ingen barn fra før så alt er nytt og veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei veldig bra ide med å fortelle litt om seg selv :) kommer jo til å bli godt kjent i månedene fremover. jeg er en jente på 23 år fra Arendal, har 2 barn fra før, den elste jenta blir 4 år i dag :) mens den lille gutten min ble 2 år i februar, og nå er tredje mann på vei, noe som vi gleder oss veldig til, for det blir nok den siste, på en stund ihvetfall :) jobber til vanlig på et kundesenter og fritiden går til mine barn og familie og venner. gleder meg til å bli bedre kjent med dere :)

hilsen Cathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... :))

 

Jeg er 36 som det står i navnet mitt... :)) Mannen er 35år. Og vi har en prøverør sønn på 7 snart 8 år... Den gangen lykkes vi på første forsøk...

 

Denne gangen sleit vi litt mer... Hadde to forsøk i fjor ett misslykka og ett som endte i sa etter noen glade dager...

 

Så nå har vi hatt siste forsøket og to fine egg ble satt inn den 23 mars testet positiv den 4 april. Så termin blir den 16 desember... :))

Håper nå at en el begge mine spirer sitter... :))

 

Ellers er jeg fra ringsaker v mjøsa.. :)) Er hjemme værende.. Kan bli kjedlig men...

 

Dette var litt om meg... :))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi to som har termin den16. Jeg har ei jente på snart 3 år. Hun har spurt mange ganger om ikke jeg kan ha baby i magen. Og det har jeg jo nå!!!

Dette er vidunderlig. Føles rart å begynne å kjenne på de samme tingene om igjen...

Har vært mye syk det siste året, og kroppen er ikke i storform, så jeg er litt spent på hvordan dette svangerskapet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Jeg føler meg egentlig litt halvgammel blandt alle dere som er så unge, eller har noen fra før..... Jeg er 28, og bor i Oslo. Dette er mitt første barn. (Og samboerens første.) Vi gifter oss til sommeren, så dette var vel ikke helt i bryllupsplanen, selv om det var "planlagt".

 

Vi har vel trodd vi trengte hjelp, siden vi har slitt i ett år.

 

Er nå akkurat 5 på vei! Dette er herlig, og veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...