Gå til innhold

Vestfold/ Buskerud. Sniker meg inn her.


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Er ny her å lurer på om det er andre med termin i oktober som kommer fra Buskerud eller Vesfold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kommer fra buskerud(drammen) og har termin i nov da :) 11.nov for og være ekstakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra sandefjord (vestfold), men har også termin i november...ikke så mye forskjell da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. er fra Tønsberg , men bor i Sande. Er du i bra form. Skal du føde i drammen ? tror jeg satser på tønsberg sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2 gutter 4 og snart 2år gamle. Har nedtelling til det første trimesteret er ferdig. det er så kjedelig. Synes det er en veldig fin tid fra 4 til 7 mnd i graviditeten. Er sykemeldt pga kvalme og da går jo tiden sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff

har vært plaget av kvlame (ikke så ille som deg) fram til sist mandag, nå er den heldigvis bare sporadisk.. Er utrolig sliten og trøtt da. Burde egentlig vært i seng nå!

nedtelling er helt sikkert at det er her i huset også! Alle sier at en ikke blir så opptatt av det ved 2. og senere svangerskap, men det er ihvertfall jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har snudd døget. Har sovet fra 17.30 til 20.30. blir kvalm etter middag og må bare legge meg ned, dermed så sovnet jeg. Hvor langt var det du var kommet? Så fort kvalmen gir seg vil jeg prøve å jobbe litt. Da går nok tiden enda fortere. Har du barnehage til jenta di da? Må innrømme at jeg stadig er inne på uke til uke og ser på utviklingen- kan den snart utenatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6 i dag.

Vi er heldige som har en super dagmamma il vesla, men bare ut juni.

Har ikke fått tilbakemelding om barnehageplass for høsten, så da har vi vel ikke fått det. Vet ikke helt hva vi skal gjøre...

Orker ikke buke mye energi på det nå... får heller bekymre meg til sommeren...

Kjenner igjen det du skriver om utviklingen....blir litt hekta vi bimere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart over på 2. trimester. Så deilig. Det blir en deilig vår i møte- gå gravid med en masse forventninger om den lille. Skal ta ultralyd i midten av mai og det blir gøy. Var på UL når jeg var 7 uker og det var deilig å se det lille hjerte slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må ta kvelden nå slik at jeg ikke snur døgnet totalt. Koselig å høre fra deg. Snakkes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...