Gå til innhold

Frk Fuglefrø 77


Mille-77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heio Mille-77:o)

 

Jeg "hørte deg" ikke før nå. Har vært lite på disse sidene om dagen. Jo, har IKM på lørdag jeg, men kjenner dessverre at mensen er på vei. Hatt murringer i dagesvis. Siden søndag faktisk. Dette er og veldig vanlig for meg. Så jeg vet det ikke er gravidtegn. Kjedelige greier. Hadde håpet den skulle sitte denne måneden. Testet med billigstrips i dag også. (Man vet jo aldri med 100 % sikkerhet:o) ) , men den var så hvit som det går an. Da blir det 2007barn på meg. Det måå det!!

 

Enn du da? Hvordan går det med deg? Har du godfølelsen? Du også har IKM om ikke så lenge, sant?

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ja da er IKM dagen her for deg. Kjedelig at du merket at tanta var på vei, du ble ikke overrasket med en positiv test i stedet?

 

Jeg har enda ei uke igjen før jeg kan teste. Laange dager. Innbiller meg at det er noe, men er redd det ikke kommer til å gå bra hvis det skulle være en lite spire der. Har veldig lange og tunge dager på jobben nå, og mange tunge løft. Kan liksom ikke si at jeg må ha fri for jeg er "en prøver" heller. Sukk, vanskelig dette her. Men men, blir vel 2007 baby i alle fall..håper jeg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...