Gå til innhold

Hva hjelper??


janus

Anbefalte innlegg

Heisann!Er i uke 31 nå,og har vært plaget med bekkenløsning i ca 7 uker..har vondt i hele underlivet,er det normalt??Klarer nesten ikke å ha på meg sokker og sko lenger,stort problem med å stå på en fot..Har vært til doktoren flere ganger,men har ennå ikke fått noe form for behandling..Hører at akkupungtur ska hjelpe,noen med erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om å ta det med ro. Ikke lett, med små barn og full jobb...Droppe husarbeid, tunge løft, osv.. Men, gjorde som fysioterapeuten sa, og er nesten smertefri nå. Kan gå og sykle på trimsykkel, med alltid begynne med 5 minutter og kjenne på formen. Er det vondt, gir jeg meg. Er viktig å ikke være i ro hele tiden, for da blir kroppen stiv. Håper du blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! Jeg er i uke 33 og har også bekkenløsning. Det sitter spesielt i halebeinet og i "skambeinet" når jeg går. Da jeg var gravid forrige gang hadde jeg også kjempevondt i hele underlivet, men det gikk over etter fødselen. For meg hjelper det å ikke bære eller bøye meg unødvendig. Noen ganger går jo ikke det med unge i huset, men jeg prøver. Mindre skritt når jeg går og kontrolerte bevegelser f.eks. inn og ut av bilen. Hold bena samlet ut av bilen/senga det hjelper i allefall meg. Ellers så bruker jeg armene mye så jeg skal avlaste hoftene når jeg røyser,setter og legger meg. Har svømt bittelitt og det var deilig, bare ikke glem å ta det rolig i vannet også......

Har ikke prøvd akkupunktur, men det er jo verd et forsøk. Har og hørt at andre har positive erfaringer med litt nåler.

 

Lykke til! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...