Gå til innhold

September: Yes! Det er noen der inne?hihihi! Hørte den herlige lille hjertelyden i dag!


Amalita+lillegull, 17.09.06

Anbefalte innlegg

Svever nesten på en sky nå flere timer etter at jeg var hos jordmor og fikk høre det lille hjertet slå 150 slag i minuttet (jeg er 16+1 i dag). Tenk at man kan bli så vannvittig glad for noe så lite.

 

Jeg vet ikke om noen kjenner seg i igjen i dette, men jeg har liksom ikke helt klart å ta inn over meg at jeg bærer på et barn… Ikke har jeg vært på ul ennå, graviditetssymptomene forsvant for noen uker siden og ikke har jeg noe til mage heller.

 

Men nå vet jeg at det er noen der inne og det er så hærlig!!! Gleder meg sååå til å se den om et halvt år! Om tre uker skal jeg på ul, så da får jeg jo en sniktitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja er det ikke nydelig?! jeg har hørt mitt lille mirakel siden jeg var i uke 13. er nå i uke 16. men jeg har en hjertemonitor hjemme jeg da!

 

det er så deilig å vite at det faktisk er noen der inne selv om man ikke har den gravide magen helt enda.

 

jeg skal oxo på ul om 3 uker 20 aptil. så jeg gleder meg vanvittig, kanskje dem kan se hva det blir!!!

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var så fint å høre hjerteslagene vurderer jeg faktisk å kjøpe en sånn hjertemonitor selv!

 

Lykke til på ul du også! Jeg vil forresten også gjerne vite kjønnet - hvis det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...