Gå til innhold

Da er gutten kommet!


Olivia38

Anbefalte innlegg

Klokken 06.27, 4 april, dagen etter termin, kom premien! 3710 gram, 52cm.Han har nå rukket å bli 7 timer, og vi kom hjem for to timer siden.

Fødselshistorie senere.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Oi!!!! Så fort hjem igjen??

Gratulerer såååå masse til dere alle!!

 

Har forresten ikke hørt noe mere fra Attpåklatten,så hun har vel kanskje født hun også!..

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye. Høres jo ut som en premieprins, ja !

 

Og du er allerede hjemme ?! Det er sprekt av deg, pass godt på deg selv nå som fødselsbiten er vel overstått !

 

Kos dere !

 

 

Lenke til kommentar

Gratulerer så masse til deg og den lille familie!!! Velkommen til verden du lille gutt. Jeg er sikker på at du har valgt en veldig flott mamma å komme til!!!

 

Gleder meg til å høre mer fra deg Olivia38, men nå må du bare nyte! Stor klem fra

Lenke til kommentar

Gratulerer og tillyke.

Og så fint endelig å være i mål.

 

Så tidlig dere dro hjem. Her er det noe jeg ikke har lest som du sikkert har skrevet om tidlig hjemkomst.

 

vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Annonse

GRATULERER!!!!

Jeg må si du er sprek som føder og reiser hjem igjen rett etterpå. Kos dere og nyt denne første tiden.

Lenke til kommentar

Et stort tillykke til dig/jer!

Og god fornøjelse til jer derhjemme: Hyg jer!

Kan godt forstå du skyndte dig til tastaturet, og fortalte om din lille guldklump.

 

Lenke til kommentar

Annonse

Gratulerer sååå mye!!!!

 

Høres ut som en flott liten prins - og han må da ha en vanvittig sprek mor?! Vi gleder oss til å høre fødselshistorien din, men ikke stress. Nyt nå denne første tiden sammen!!!!

Lenke til kommentar

Gratulerer|så masse m prinsen!!! Samme dato, men han er noen timer eldre enn min prinsesse!!! Livet er herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...