Gå til innhold

hva er det jeg driver med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet fornøyd med livet mitt, og har et godt forhold til samboer. Vi har verdens vakreste datter.

Men så har jeg vært på tur med jentegjengen, og der møtte jeg en mann som jeg ikke klarer å få ut av hodet..

Han var også gift med barn, og vi var enige om at dette skulle kun vare i de dagene vi var borte. Men han kan heller ikke glemme meg, og sender meg sms selvom jeg har sagt at han må slutte.

Jeg er jo ikke interessert i å ødelegge alt jeg har, samtidig får jeg ikke denne mannen ut av tankene mine. Ikke får jeg jobbet skikkelig, og jeg lever litt i min egen verden når jeg tusler for meg selv..

Sitter og ser på mobilen hele tiden, og lurer på hvorfor jeg ikke får meldinger, samtidig som jeg har sagt jeg ikke vil ha de.

Hvordan skal jeg få han ut av hodet??? Flere som har opplevd dette, og som kan gi litt gode råd?

Holder meg anonym nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært tiltrukket av en annen, tidligere. Det hadde aldri falt meg inn å "vise" han at jeg var tiltrukket av han, siden jeg innerst inne var klar over at jeg allerede er sammen med verdens beste mann. Derfor gikk også følelsene relativt fort over, siden jeg aldri gav meg selv noen som helst forhåpninger i forhold til dem.

Så er du fornøyd med den mannen du har, er nok eneste løsningen å ikke kaste bensin på bålet. Hva tror du det fører til når du sender søte meldinger med beundreren din? Nettopp at du blir mer interessert. Det er enkelt å virke spennende og atraktiv når man ikke har hverdagens forpliktelser hengende over seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...