Gå til innhold

har ikke kynnere, er det unormalt??


"lille" elefant

Anbefalte innlegg

har 19 dager igjen til termin, men har ikke merket noe til kynnere! er det unormalt?jeg merker jo masse masse liv og sånn. men har ikke vondt el noen ting. men hvordan kjennes en kynner ut? kanskje jeg har det uten å vite det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du er førstegangsfødende er det helt normalt å ikke merke noe kynnere, så bare ta det med ro. Jeg hadde ingen i forrige svangerskap, mens nå i dette har jeg hatt kynnere de siste 2 mnd, dette er helt individuelt, så ingenting er normalt eller unormalt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 32+2 idag, og har ikke merket noe som helst til kynnere hittil.. hører andre har hatt det tidlig i svangerskapet og sånn, men det har ikke jeg heller merket noe til..er nok ganske normalt. ikke alle som merker det.. men man har nok kynnere for det, for livmoren øver seg jo på å trekke seg sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35+5, og har heller ikke merket noenting til kynnere. Er gravid for første gang. Min søster hadde heller ikke kynnere med førstemann.... Var hos jordmor i går, og hun sa også at det var helt normalt at man ikke merket noe til kynnere....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38+5 og har heller ikke hatt en eneste kynner. (Så vidt jeg vet) Nå er jeg førstegangsfødende, og det er visst relativt vanlig at førstegangsfødende ikke har kynnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tredjegangsfødene jeg... og har ikke hatt en eneste kynner, i noen av svangerskapene mine....

Mulig de dukker opp i de siste mnd nå, men har ikke merka noe til nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min jm, er det veldig forskjellig fra person til person. Noen kjenner masse kynnere, mens andre ikke kjenner noe. Så det er nok helt i orden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok alle kynnere, men det er veldig forskjellig på hvordan de merkes.

Selv trodde jeg ikke jeg hadde leneger jeg heller siden de ikke gjorde vondt eller var ubehaglige.Nevnte det for legen og fikk høre at jeg nok hadde mange, men merket dem bare ikke så godt.

Nå har jeg begynt å være mer oppmerksom på det og kjenner at jo jeg har faktisk mange om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tredjegangs nå og har heller ikke hatt kynnere som jeg har merket noe til før nå den siste uka faktisk. Med nr to hadde jeg mere kynnere enn det jeg har hatt denne gangen. Har inntrykk av det meste er normalt. Alle svangerskap er ulike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...