Gå til innhold

Juni: Noen som har vært på "godt samlivs"kurs??


beri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har presset oss inn i Karmøy kommune..vi skal 21og 22 april...klokka 18-21 på fredagen og 10-15 på lørdagen---gi beskjed hvis du vil ha tlf.nr...Tror det er veldig nyttig..OG det er gratis(tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått på det - men har gått på noe i samme gaten. Nemlig kortversjonen av barneoppdragelseskurset "de utrolige årene" (som i utgangspunktet er for forelde/barn med adferdsvansker). Vi er med i et prosjekt over ti år som skal måle effekten av å kurse vanlige foreldre med vanlige barn uten adferdsvansker for å se om det kan forebygge senere adferdsvansker hos barna. Gikk på kurs en kveld i uka i seks uker. Var kjempebra - var også i regi av helsestasjonen.

 

Du kan tro sambo steilet når jeg meldte oss på - var så vidt han turde å fortelle andre om det - for han var så redd for at vi skulle bli oppfattet som dårlige foreldre som trengte kurs for å takle barna... Etter kurset var han kjempefornøyd han også.

 

Lykke til på kurs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, det er helt sikkert både interessant og nyttig. Skulle gjerne prøvd å fått plass,men akkurat den helga passer dessverre dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk tilbud om dette da jeg gikk gravis med nr 2.. Ble aldri så vi fikk tid til å delta dvs samboer hadde aldri tid..Men jeg tror nok det kan være nyttig. Gir sikkert noen tankevekkere etterhvert på ting en tar som en selvfølge, men som egentlig ikke er det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...