Gå til innhold

Min store dag har kommet:)


Håper på vår baby i 2010

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg masse kynnere,veldig nedpress og drakk 3 kopper salvie te.På kvelden var prinsen rolig i magen så jeg tenkte"stille før stormen".Men neida,her sitter jeg i dag,ingen kynnere og ingen andre tegn til fødsel..

Blir så lei,gikk ti dager over med storebror og hadde håpet å slippe det denne gangen,men det ser dårlig ut så langt..

Jeg vil se denne lille pjokken snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi i samme båt. Stille og rolig for meg også i dag. Starter med nåler i kveld så får vi se hva natten vil bringe. Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "dagen";o) Har 10 dager igjen jeg, og er skikkelig spennt hver dag nå.. Førstegangs så jeg har ikke peiling på hvordan det hele vil starte for meg..

 

Håper du får treffe gutten din snart da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt godt å høre at her er flere.... Venter spent jeg også, men foreløpig ingen tegn til at noe skal skje.... Er så lei....

Ønsker dere lykke til, og håper vi er snart i gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i samme situasjon jeg også. Venter i spenning. Fikk mannen til å gjøre en innsats i helgen, noe som endte i mye kynnere men ingenting annet. Har hatt endel nedpress i kveld. Mn det skjer jo ingenting!! Hørtes spennende ut med nålene da. må få høre om det virker :) Blir spennende dager på oss framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har termin i dag (5.) og har hatt masse kynnere og nedpress som deg den siste tiden, men skjer det noe da? Neida... Jeg håper det skjer noe i løpet av uken - i hvertfall før påske. Hadde håpet det skulle skje noe forrige uke - blir så utålmodig av dette. Jeg vil nå liksom!

 

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...