Gå til innhold

April: Nå sitter jeg her og tenker da...


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

For ett år siden ved denne tiden hadde vannte gått og mannen var på vei hjem fra jobben.Jeg var nervøs og tenkte herregud nå er det på gang, men jeg ble hjemme noen timer til, holdt ut med smertene frem til kl 22 på kvelden.Men da måtte jeg reise inn til sykehuset.

 

Jeg går liksom å tenker att nå er min lille baby ikke en baby lenger, men hvor går egentlig grensen for baby og ikke?

 

Så i morgen tidelig kl 06.20 er min lille jente ett helt år gammel.

Lurer egentlig på hvor tiden har blitt av, det er jo ikke så lenge siden jeg bare var 19 år og livet var liksom på topp (trodde jeg), men nå har livet en mening liksom. Jeg har et litet liv å ta vare på, en som er avhengi av meg. Som jeg skal lære alt hva jeg har lært i livet. Rart å tenke på egentlig.

 

Vet egentlig ikke hva jeg vill med dette innlegget,måtte bare få ut tankene mine.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagen vår nærmer seg også med stormskritt. i dag i fjor (det ble litt rart skrevet) tipepr jeg jeg satt på bim og forbannet alle de som nå snek i køen på fødsel (jeg hadde termin 2/4, men fødte ikke før 12/4), trøtt og sliten og drittlei etter et par falske alarmer. akkurat nå savner jeg faktisk det å ha henne inni magen litt - det var noe helt eget og spesielt med det, og syns det er helt vilt hvor stor hun har blitt. og nå har hun blitt ltit mammadalt også - omsider. i ettermiddag etter jobb så er det MEG hun har gått til, MEG hun har klenget på og MEG hun har hylt etter når jeg har gått på do. litt godt å merke etter 3 uker i jobb - hun savner meg litt! det varer vel ikke lenge tenker jeg - hvis tida fortsetter i samme tempo så er hun vel snart fjortis og syns mammaen sin er verdens dølleste ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er litt vemodig. Så stort å snart ha en liten ettåring i huset, men samtidig litt vemodig, siden tiden har gått så fort og at den ikke kommer tilbake.

 

Jeg synes kanskje hun er blitt litt jente nå, tror kanskje ikke jeg kommer til å fortsette å kalle henne babyen. Nå er det så mye hun forstår og hun har egne (og sterke) meninger om mye - en liten jente som vet hva hun vil (hulk, hulk - babyen er borte...)

 

Vi er så heldige som har disse herlige miraklene....... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor er det blitt av tida? Føles som om fødselen var i går. Det er dette jeg har drømt om i hele mitt liv; å få en egen baby å ta vare på og få se vokse og for å bli en egen liten person.

 

Jeg føler meg utrolig heldig, og nyter min lille baby. Min lille baby, som egentlig er blitt en liten unge som løper rundt og utforsker verden. Ja, det er rart å tenke på. Vi har skapt et lite under!

 

Gleder meg til tida framover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på tiden

den går altfor fort

ikke gå å tenk på alt du skulle gjort.

 

*klem*

Vet hvordan du og dere andre har det!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått meg til å tenke også :-)

 

Jeg drev å monterte stellebordet til Nora på den 31. mars ifjor, og vannet gikk på natta. Etter masse rier og 30 timer (!!) kom den nydeligste jenta! Idag ifjor var faktisk den første dagen vi tilbringte hjemme etter vi var utskrevet fra føden. Nybakt foreldre og prøvde å tilpasse oss rollen så godt vi kan :-)

 

Og nå er jeg tilbake på jobb og Nora har blitt ett år og går til dagmamma... Livet er ikke og vil aldre være slik den var før gullet mitt kom til, og jeg er glad for det!! Kunne ikke tenke meg et liv uten henne nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...