Gå til innhold

Oktober: Nå er jeg utålmodig!!!


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Kan ikke Babywatcheren snart komme!! er jo 2 uker siden jeg har bestilt. Har purret og de skulle sende.. Har dere andre osm har bestilt ventet like lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ble sendt igår, så da har jeg den kanskje på torsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hamster, jeg er ikke noe aktiv på dette forumet, men jeg er inne og snik leser med jevne mellomrom. Da har jeg kommet over et og annet innlegg skrevet av deg om hvor urolig du er for den lille spiren din. Jeg må bare si at jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver, vi prøvde i nesten 2 år før spiren satt på 4 ivf forsøk, og siden jeg testet positivt har jeg ikke hatt mer enn noen minutters overbevisning om at dette kan gå bra.. Men nå kommer jeg til sakens kjerne her, jeg har også fått meg Babywatcher og vil gi deg et lite tips eller to. For det første har gynekologen min sagt at det ikke er bra å bruke denne før uke 18, det er fordi at ul som får frem lyd er mye sterkere enn den som får frem bildet, det kan bla. ødelegge hørselen til barnet. Jeg er nå 13 +2 og har prøvd min 3-4 ganger, jeg tar den kun frem når jeg kjenner at alt håp er ute, og jeg regner med at det er værre for den lille spiren at jeg er så stressa... to av gangene har hjertelyden kommet med en gang, men i går da jeg prøvde den tok det laaaaaaaaaaaaang tid før den fant noen hjertelyd. Hvis man skal ha b.w er det viktig å være tolmodig+ at man ikke gir opp alt håp dersom man ikke finner lyden med en gang. Håper ikke du synes jeg blander meg for mye her nå, det er bare et tips fra en som er like engstlig som deg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...