Gå til innhold

mann med raseriutbrudd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Så fint noen tenker på meg.. Jo det går sin tralt. Vi er inne i en litt hektisk peride nå så vi har ikke hatt tid til verken å være så veldig uvenner eller venner. Jeg har tenkt veldig mye i det siste. Og fundert hva som er problemet hans. Jeg har bestilt meg time hos familierådgivningskontor og ser fram til en samtale der. Tenkte å ikke nevne det for han. Han har iallefall roet seg etter forrige utbrudd og det har ikke vært noen nye. Heldigvis. De kommer, det vet jeg.. Men er som sagt spent på timen min og hva de sier. Timen er desverre langt ut i april, men jeg skal gi en tilbakemelding når jeg har vært der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- vær sikker på at du blir fulgt opp(-:. Ville bare tipse deg og om at krisesentrene og har kvalifisert personell som vil kunne assistere deg dersom ting skjer nå som påsken står for døren. Lurt av deg å gå til familierådgivningen alene i første omgang, du kommer nok til å få noen råd der som du kan ta med deg. Har du en nær venninne, eller slektning som du kan snakke med dersom ting går over stokk og stein?

Meld deg her dersom du trenger support.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...