Gå til innhold

April: Bio Glandin og Efamol


Gjest

Anbefalte innlegg

Så nicoline og mammamia diskuterte dette lengre nede her. Men fikk ikke helt med meg hva det var. En liten oppsummering da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd bio glandin... inneholder litt prostalglandin, men er et vanlig kost tilskudd.

Jeg er ihvertfall moden og proppen har gått!

Om det har hatt noen innvirkning er jo umulig å si!

Efamol er visst noe av det samme, men er noe svakere og billigere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for å kjøpe dette igår. Bio glandin hadde de på helsekostbutikken. Var akkurat det samme som nattlysolje sa hun. Svin dyr boks, til nesten 400kr og var mange tabletter i den. Siden jeg ikke har mange dagene igjen droppa jeg det.

 

Spurte om efamol, det var et merke, så de hadde mange tabletter som hadde det merket, at noen av dem skulle virke på modning visste hun ingenting om. Eneste hun kunne anbefale var bringebærbladkapsler, men det tar jeg jo allerede. Så da ble det ikke noen modningstabletter her i gården i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med Efamol fordi Bio Glandin-pillene butikken her hadde inne var gått ut på dato, samt at de bare hadde den største pakningen.

 

Efamol er en form for nattlysolje ja.

 

Poenget er at pillene inneholder GLA. Et stoff som omdannes til prostaglandiner (eller noe sånt...;-) når det tas opp i kroppen. Prostaglandiner er det samme som er i mannens sæd og som visstnok skal kunne påvirke livmormunnen i modningens retning.

 

Svarte deg inne på skravlesiden igår også, men ikke sikkert du så dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...