Gå til innhold

Små brystknopper - problemer med amming?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har termin i begynnelsen av mai og har begynnt å tenke mye på dette med amming. Vil veldig gjerne få det til men det at jeg har små brystknopper bekymmrer meg... når jeg ser venninnor som ammer så er deres brystknopper gigantiske i forhold til mine... I tillegg er mine til tider litt flate og ikke spesiellt harde. Jeg har sett på sånne brystskjøld og også de er kjempe store i forhold til meg. Er det noen som har erfaring av dette? Kjempe takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg tenker meg om, var mine også veldig små før, men nå er de som alle andre ammende pupper. De ligner ikke på de puppene jeg hadde før, så dette er nok noe som tilpasser seg etterhvert. Lykke til med fødsel og amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chicco har en sånn brystknopp forstørrer:) liten og får plass i veska. jeg hadde ikke brystvorter nesten, kjempe store pupper med en knopp på størrelse med en liten ert. brukte denne i begynnelsen , de ble kjempe store hehe. anbefaler den altså:) trenger den ikke nå lengre. men lillegutt tok puppen altså men likte den litt bedre når han fikk tak i knoppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har også små brystknopper og selve sugingen på brystet har ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter! Føler meg litt mer rolig i forhold til dette nå:) Disse Chicco brystknoppsforstørrere, hvor kan jeg kjøpe den? Jeg har veldig lyst til å prøve den.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små er bare en fordel! Det er alt for store som ofte kan gi trøbbel i starten! Mine var små, men er mye størrre nå. De var også bare myke og rare, men nå er det skikkelige ammepupper. Det ordner seg selv, det er bare ikke helt ferdig enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte de på apotek 1. Hjalp meg masse i begynnelsen. Kan godt hende du klarer deg uten men de koster rundt 100 kr så er ikke så gale prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...