Gå til innhold

Juni: avføring om natten


beri

Anbefalte innlegg

...dette har ikke sammenheng med diareen jeg skrev om,men har deres avføring om natta? Min hadde aldri det før han ble 9 mnd...rart..hvorfor begynte han med det???Hver natt/kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sander har veldig sjelden avføring på kvelden og natta. Men akkurat i natt våknet han og hylskrek. Måtte da skiftes på fra innerst til ytterst... Han fikk en ny type middag i går, kan hende han reagerte litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo mye nytt med dem nå i den alderen de er i nå, og det kan også hande han forandrer rutiner, og at kroppen hans nå har funnet ut at natten er en "fin tid" å bli kvitt litt avføring.

 

Selma også var igrunnen sånn, at ho ikke bæsja om natten i det hele tatt frem til nå for ikke så veldig lenge siden (tror det kan være snakk om 2-3 uker). Nå er det bæsj i bleia hennes nesten hver morgen. Tror ho bæsjer på morgenen, og at ho våkner av at ho må bæsje eller at ho har gjort det.... Det ser ihvertfall ikke ut til at ho har hatt den i bleia så veldig lenge før jeg tar den bort rundt 8-halv ni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er det dummeste, om han er vant til variert middag fra lang tid tilbake, tror jeg nok ikke det er det som gjør at han bæsjer om nettene nå. Verre om dere plutselig har begynt med det nå i det siste å variere middag ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isak hadde det en periode på ca 1 mnd for en tid tilbake hvor han hadde avføring på natt..Vet ikke hvorfor det ble slik men... Dette avtok heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...