Gå til innhold

Hva innebærer denne mensmurringen?


sprellemor

Anbefalte innlegg

Den har liksom vært tiltagende i dag, eller jeg kjenner den igjen og igjen hele tiden. Har 31 dager til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke svar, men lurer på det samme. Har daglig masse mensmurringer som varer en stund. Er i uke 34 og har hatt dette i et par-tre uker allerede. Var ikke sånn med førstemann før helt på slutten.

Tror det bare er livmoren som klargjør seg, men om det betyr at fødsel er nært forestående har jeg ikke peiling på. Håper noen vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på jeg også!

Er det noen som vet??

 

Er i 34 uke og har hatt skikkelige murringer den siste tiden. Siden jeg ikke har vært igjennom dette før er det jo ikke så godt å vite hva det betyr! Var hos jordmor i går, men glemte helt å spørre...typisk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt fra jordmor at dette bare er at livmoren og allt det andre strekker seg mye...har vært plaget mye med dette jeg også, men det er ikke noe å tenke på fikk jeg beskjed om...men man blir jo gjerne litt bekymret da, jeg er førstegangs selv i uke 31 å uroer meg for allt og ingenting :)....

 

*lykke til jenter!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre fra legen min at det var begynnelsen på rier. rart man får så forskjellige svar, man vet liksom ikke hva man skal tro på. Men har selv hatt det en stund nå og er i uke 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er livmodern som trener seg og strekker i alle legamenter i rygg og lysker. Hvis murringen øker og blir veldig sterk så kan det være starten på noe. Min fødsel startet slik sist men da gikk det ganske fort over i sterke kynnere jeg kunne ta tiden på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...