Gå til innhold

Litt bekymret her jeg


Jany

Anbefalte innlegg

Hej,

 

Har ikke skrevet mig in her enna men gjör det na. Er i 16 uke og kann fortsatt ikke känne noen beveglser. Er till vanlig ganske tynn. Dette er barn nummer to sa maven er der allerede ganske sa stor men föler ingen bevegelser. Kann dere föle noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jany.

Jeg kjente det rundt uke 16 med nummer to. Det er så veldig individuelt. Noen kjenner det ikke før uke 20mens andre allerede i uke 13.

Jeg er nå i uke 27 og storkoser meg med sparkene. Noen kan være litt harde, men det går veldig bra.

 

Lykke til videre og sparkene kommer skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne spark ca rundt uke 18-19. Det er helt vanlig å ikke kjenne spark før, det kan ha noe med barnets stilling å gjøre eller hvordan livmora ligger. Min livmor lå litt foran så jordmor sda at da var det mange som ikke kjente spark med en gang. Men hvis det bekymrer deg veldig,kan du ikke ringe lege og be om å høre hjertelyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har først begynt å kjenne ordentlig liv nå, og jeg er i 21. uke.... Tror ikke det er så vanlig å kjenne liv så tidlig som i uke 16, selv om noen gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr fatt time till UL imorgen. Legen vill ta seg en titt og det vill jeg a; Har fölt noen sma bevegelser for to uker siden men ikke siden det. Tror jeg ikke fölte noe för i 4 maneden med nummer 1 men det kann väre sa forkjellig. Vi far se imorgen vi. Takk for svar av dere alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...