Gå til innhold

Mutsy!


mari-høna

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen av dere Mutsy Urban rider? Er dere fornøyd? Synes den ser så kul ut!!! Vet bagen sikkert er litt liten da... Og hvilken bag har dere? Har dere bilsete som hører til (ellers maxi cosi)? Hvor får jeg tak i dette i Oslo? Ser babyhop har Mutsy, men de har ikke bilsete (som hører til) - ikke der jeg har vært i hvert fall!

 

Tar gjerne i mot tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Kan desverre ikke svare på dine spørsmål, men kanskje du kan hjelpe meg? Jeg lurer på hva mutsy vognene koster? Det er en av de kuleste vognene jeg har sett og praktisk, men har ikke funnet noen priser på de på internett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du får best utvalg av mutsy på grønlands torg. Butikken heter babymagasinet, tror jeg. Du kan gå inn på www.stera.no, mener det er de som er importør av mutsy i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fikk tips fra Turid (utstyrseksperten), at juniorsenter på haugenstua skal ha bra utvalg av mutsy;

http://www.juniornett.no/juniorsenter.htm

 

Ellers så fikk jeg pris på babyshop for bag, sportsdel og understell til 5500 kr (hvis ikke jeg husker helt feil) - mulig det var når det var 15% salg der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Har ikke lyst på en sånn stor, klassisk vogn jeg... Synes Mutsy ser helt toppers ut!

 

Er du fornøyd med den? Hvor lenge tror du at du kan bruke bagen (hvis det er mulig å svare på det da...).

 

Har du sportsdel også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...