Gå til innhold

Oktober: Endelig over til 2.trim.


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er jeg såååå lykkelig! Er i dag i min 13.uke, og 12+0!

Altså den magiske grensa, jeg er 3 mnd på vei!

Hahaha endelig kan jeg tenke litt mer på at jeg faktisk er gravid, og skal bli mamma! (hjelp)

etter ultralyden på mandag, skal jeg kanskje kjøpe en liten babyting (sokker tenker jeg) Bare for å minne meg på vilket vidunder som gjemmer seg i magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Hoppet over i går jeg, deilig følelse å kommet over de 12 ukene her ja :) Kos deg masse med magen når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer snart jeg også, er 11+1 i dag og gjett om jeg gleder meg til og være over den magiske uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi det har jeg gjort også, kjøpte kjempe små sokker på h&m klarte bare ikke å dy meg.. jeg er i 14 uke, og 13+1.. deilig å vite att jeg er over den magiske grensa.. å som tiden flyr, jeg er rund som ei kule allerede å ungen hopper å spretter.. mest når jeg spiser vel å merke... får ikke ultralyd før i slutten av april, er ganske stor også, noen som lurer på om det er fler..huff.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Godt å være over den magiske grensen ja! Jeg har en uke igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har foreløping termin samme dag som deg, knøttimagen*19.10.06*. Du er heldig som skal på ultralyd allerede til mandagen. Jeg vet ikke helt når jeg skal, har ikke fått noe brev fra sykehuset ennå. Regner med at det blir noen uker til. Jeg har allerede vært på en ultralyd. Dette barnet er et prøverørsbarn og da drar vi på ul i uke 7-8. Da stod alt bra til. Har du hørt hjerelyden selv ennå?

Jeg skal til jordmor torsdag etter påske. Det er også lenge til. Vi hørte hjertelyden allerede på første ul og det var ganske spesielt, da var fosteret bare 5 uker. Det er godt at vi er kommet så langt, nå ser vi positivt på veien videre. Lykke til på mandag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:)

Jeg er uke 15 og har vært der inne i et par uker...deilig følelse.

Har ikke UL før om 1 mnd jeg da :(

Meg og sambo var ute å kikket etter en liten ting til babyen her om dagen vi også...og måtte kjøpe 3 par KJEMPE søte sokker på lindex.

weee...det var en deiiiilig følelse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...