Mamma til Tiril Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Etter å ha blitt veldig lei av å være 100% avhengig av at mamma kan passe datteren min for at jeg skal kunne gjøre ting, vurderer jeg å skaffe barnevakt.... Har virkelig ikke lyst, synes ikke noe om at en fremmed skal være i mitt hjem alene med mitt barn.... Noen som føler det samme? Hva er det vanlig å betale?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 har tenkt på det jeg også,men det er noe som holder meg tilbake. har vanskelig for å stole på folk etter "venner"har skuffet meg sånn... men heldigvis har jeg endel søsken,så jeg bytter litt på å spørre.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Har hatt en veldig god barnevakt til mine barn, ei jente og hun begynte da hun var 13 år her. Ansvarsfull og ungene digget henne. Hun passet mine unger i mange år, men nå da hun nærmer seg 18 er det litt sjeldent hun kan.... Spør noen dere kjenner om de kjenner noen de kan anbefale. Ellers i større byer er det jo en slik barnevaktformidling, det er jo seriøst og trygt. De har gjennomgått kurs etc og har referanser. Det er verdt det!
Mamma til Tiril Skrevet 5. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2006 Nå bor jeg på landet, så det er ikke noen barnevaktformidling. Noen som vet hva som er vanlig å betale?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Ja, f.eks barnepasseren.no De har barnevaktservice.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg bor 1 1/2 time unna bf og familie, så jeg har en jente som sitter barnevakt av og til.. Hun er 20 og sitter litt på kveldstid i forbindelse med skolearbeid og for at jeg kan være litt sosial av og til:) Jeg er kjempe fornøyd med henne og betaler 75kr timen.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Søstra til bestekompisen min passer noen ganger sønnen min, da bare noen timer når jeg må noe viktig. Hun er 13 år (og moren hennes bor rett borti gata, derfor jeg synes det er greit selv om hun er ung), betaler henne 100 kr timen, ikke fordi hun krever betaling i det heletatt, men fordi jeg husker hvor kjekt det var med ekstra penger når jeg var 13, og hvor surt det var om man satt barnevakt mange timer og bare fikk noen få kr i betaling for å ha ofret kvelden sin for noen. Er veldig fornøyd med henne, hun er så rolig og flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå