Gå til innhold

quinny comfort tipper lett

Anbefalte innlegg

til alle dere som vurderer denne vogna.den tipper veldig lett pga det lett forhjulet.

anbefaler da heller en rekke andre modeller fra quinny hvor framhjulet er tyngre. ser i gatene nå at mange har gått tilbake til quinny freestyle 3 xl og quinny formula. disse har tyngre framhjul og velter dermed ikke. vi med dette innlegget arrestere dere som skryter av at comforten er best i test over hele linja. dette stemmer ikke!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4673901-quinny-comfort-tipper-lett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, best i test eller ikke, jeg liker vogna, synes ikke den tipper lett, har prøv den med både sønnen på 7 mnd, sønnen på 2,5 og datteren på 4. Men uansett, en trehjuling er en trehjulin, man kan ikke sammenlikne de med 4 hjulsvogner og man kan ikke tro de er like stødige som de med 4 hjul, men jeg er veldig fornøyd med min Quinny 3xl comfort. Så jeg annbefaler den fortsatt jeg;o)

Annonse

Men helt særiøst,de quinny freestylecomfort 3 xl,som de selger her i landet,er det de som tipper???eller snakker vi om modeller som er utgått som tipper? Dette er virkelig forvirrende.

Har kun sett den nye freestyle comfort 3 xl i de butikkene jeg har vært i.

Og det er jo den som er aktuell å kjøpe nå.

JEPP comforten tipper lett når barnet er snudd fra deg og du legger ned ryggen. Den tipper bakover.Ihvertfall gjør min det, spesielt hvis snuppa ligger litt langt opp, må passe på å dra henne nedover. Syns det var skikkelig ekkelt. Måtte bestandig passe på at vogna stod med håndtaket mot en vegg... for sikkerhets skyld, nå sover hun ikke i vogna lenger, så nå er det ikke noe problem. Og ja, det er den typen som selges i butikkene nå.Har en vanlig freestyle også, og er faktisk mye mer fornøyd med den..

Hei

Vi har Quinny Frestyle 3xl comfort og jeg hviste når vi kjøpte den at den kan tippe. men det er spesielt når barnet sitter fra deg selv er jeg veldig lite tilhenger av den veien å ha sportsdelen så jeg synes for min del at det ikke var noe å ta hensyn til ved kjøp.

Gleder meg forøvrig til å begynne med sportsvogndelen til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...