Gå til innhold

quinny comfort tipper lett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

til alle dere som vurderer denne vogna.den tipper veldig lett pga det lett forhjulet.

anbefaler da heller en rekke andre modeller fra quinny hvor framhjulet er tyngre. ser i gatene nå at mange har gått tilbake til quinny freestyle 3 xl og quinny formula. disse har tyngre framhjul og velter dermed ikke. vi med dette innlegget arrestere dere som skryter av at comforten er best i test over hele linja. dette stemmer ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, best i test eller ikke, jeg liker vogna, synes ikke den tipper lett, har prøv den med både sønnen på 7 mnd, sønnen på 2,5 og datteren på 4. Men uansett, en trehjuling er en trehjulin, man kan ikke sammenlikne de med 4 hjulsvogner og man kan ikke tro de er like stødige som de med 4 hjul, men jeg er veldig fornøyd med min Quinny 3xl comfort. Så jeg annbefaler den fortsatt jeg;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

ja comfort og freestyle 3x og formula er tre helt forskjellige vogner. grunnen til at quinny comfort ser ut til å velte lettere er pga det lette forhjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med Quinny Freestyle 3xl Comfort (som forøvrig er den eneste som vises på quinny.com)? Er dette den dere kaller comfort eller freestyle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er comfort.

viser bare de helt nye modellene på quinny.com

freestyle og formula kan du finne på andre sider, utenlandske. søk på google så ser du blilder.

har du mail kan jeg sende deg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de ikke sluttet å lage formula? Tror det, har vært på utkikk, ingen som selger de lenger. Må kjøpes brukt.

Ellers selges det masse freestyle 3xl vogner på ebay. Noen eldre modeller, men helt nye/ubrukt, selges kjempebillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt særiøst,de quinny freestylecomfort 3 xl,som de selger her i landet,er det de som tipper???eller snakker vi om modeller som er utgått som tipper? Dette er virkelig forvirrende.

Har kun sett den nye freestyle comfort 3 xl i de butikkene jeg har vært i.

Og det er jo den som er aktuell å kjøpe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som selges i butikkene nå tipper lett når du skal snu setet og småen skal sitte i sportsdelen ifra deg...nemlig!

det er de utgåtte modellene som er mest stabile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP comforten tipper lett når barnet er snudd fra deg og du legger ned ryggen. Den tipper bakover.Ihvertfall gjør min det, spesielt hvis snuppa ligger litt langt opp, må passe på å dra henne nedover. Syns det var skikkelig ekkelt. Måtte bestandig passe på at vogna stod med håndtaket mot en vegg... for sikkerhets skyld, nå sover hun ikke i vogna lenger, så nå er det ikke noe problem. Og ja, det er den typen som selges i butikkene nå.Har en vanlig freestyle også, og er faktisk mye mer fornøyd med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei som selger ei formula vogn på finn nå. disse er knallfine. jeg har akkurat samme, bare at den er rød og litt annerledes bak på kalesjen ang rom osv.

finnkode 7304873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har Quinny Frestyle 3xl comfort og jeg hviste når vi kjøpte den at den kan tippe. men det er spesielt når barnet sitter fra deg selv er jeg veldig lite tilhenger av den veien å ha sportsdelen så jeg synes for min del at det ikke var noe å ta hensyn til ved kjøp.

Gleder meg forøvrig til å begynne med sportsvogndelen til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...