Gå til innhold

Er det flere som har et enormt sukkerbehov??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så på søtsaker at jeg blir sprø... en nesten det eneste jeg har lyst på..... Søtt på alle måter, is, o'boy, sjokolade....

Noen som har noen tips om hvordan få litt mindre lyst på søtt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og har det sånn, men bare i perioder. Jeg kan gå 2 - 3 uker uten å ha matlyst, eller sukkerlyst, i det hele tatt, så plutselig kommer en uke med en kjempe trang til noe søtt hele tida. Og da spiser jeg mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan man ta krom når man ammer? Mente de sa på helsekosten at man ikke kunne det... men kan hende jeg blander..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan ta krom når man ammer, nei.. Dessverre... ;o) Er jo ofta da man trenger det.. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og godtesjuk HELE tiden og eter som en gris! Har heldigvis en baby som eter det meste av meg igjen, men tro hvis jeg kunne spist fornuftig hvor slank jeg skulle vært! *sukk* Håper det bare er amminga som gjør det så jeg slipper dette suget resten av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smoothies laget av frosne håndfull bringebær,to spiseskjeer melonyoughurt,en banan og eple juice i blenderen er redningen c",)

Holdt på å spise meg ihjel på hvit sjokolade til jeg fant ut at når jeg drakk ett glass m smoothie på morran så hadde jeg ikke det store higet lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fyser på godterier HELE tiden. Nå var lageret tomt så nå har jeg vært i butikken og fylt opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...