Gå til innhold

Hvor tidlig kan man bruke slynge? Kan man bære dem på rygg?


mcnxbz

Anbefalte innlegg

Har en nyfødt på 2 uker samt en jente på 1.5 år. Skulle gjerne snarlig hatt frie hender... Gikk på afrikansk babybæringskurs med førstemann, det er jo i grunnen genialt (bæres på rygg samt start ved 2 mnd). Men føler meg ikke trygg nok til å bruke det. Trenger noe enklere. Kommer til å reise en del alene med begge. Så ved å ha lest litt på sidene her, er vel slynge tingen.

 

Hvilken bør jeg velge om jeg ønsker tidlig start? Og gjerne bæring på rygg(ønsker magen fri) om det finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bæreslynga..jenta mi e 4uke.. mayawrap sin... bærer ho på magen da.. å ho ligger nede i den.. den fungerer veldig bra for oss.. roer sæ fort i den, har tendenser til kolikk, å roer sæ ofte når æ legger ho nede i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har lest meg litt opp på nettet nå:-) Aner du om ergo sitt spebarnsinnlegg fungerer bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pouch fra Hotslings. Kjøpte den når han var bare et par uker gammel. Synes den virker enklere enn slynge fordi jeg slipper å justere den. Kan ikke bruke den på ryggen. Ser i bruksanvisningen at de gjør det, men det er store barn på bildene. Kjøpte den fra www.dotedot.com

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...