Gå til innhold

Klarer ikke å konsentrere meg om skolen


Nr.4 i april :)

Anbefalte innlegg

Har termin 9 juni, og har en datter på 2 og et halvt år. Har examen 7 juni! jeg sliter med å klare å lese. Har vært sånn lenge, har klart meg bra til nå, men examen er jo ganske tett på min termin, tror dere jeg skal fullføre? Har satt meg mål om at jeg skal gjøre det, men jeg blir mer og mer usikker, er så mye annet jeg skulle gjort enn å lese.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Med mine to første barn, hadde jeg termin to uker etter eksamen. Med førstemann gikk dette veldig bra. Med andremann var det verre... Valgte til slutt å sykemelde meg etter den første eksamenen (skulle ha to). Merket at jeg slappet utrolig mye bedre av da!! Tok den siste eksamenen på konten i slutten av august, og hadde mye mer energi og leselyst da!!

 

Denne gangen skal jeg ha eksamen en måned etter termin, og regner med at det skal gå greit. Min erfaring er at energien min er mye bedre etter fødsel enn før, men dette er vel like individuelt som alt annet...

Ønsker deg lykke til!! Skjønner godt din konsentrasjonssvikt, skjenner på den selv....

Lenke til kommentar

Sliter masse med konsentrasjonen selv jeg, men har ingen barn fra før.

Blir uansett vanskelig å lese til eksamen. Noen dager vil jeg bare gå rundt og sulle, gjøre husarbeid og mine ting :) Leser mye om svangerskapet og fødselen. Andre ting interesserer nå....

 

Om du fullfører kommer jo an på formen din fremover!

Mange klarer fint å fullføre., mens noen må sykemelde seg.

 

Bare gjør så godt du kan!! Det går alltid et tog .)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...