Gå til innhold

Fjern den anonym-knappen nå!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

JEGBLIRSÅSINTATJEGSNARTSPREKKER!

Når jeg leste et svar på et innlegg lenger ned her, kjente jeg at det formelig kokte over for meg altså! Tenk å svare sånn, og i tillegg trykke på den j.... anonymknappen!

FEIG ER DU!

Ikke prøv å skap bekymringer, for de aller aller fleste går det veldig bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvilket innlegg du mener, og er helt enig. Skammelig og feig oppførsel! Hvorfor har vi anonymknapp her, de har jo ikke det på skravlesiden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er helt merkelig, jeg. Folk bruker jo denne knappen hele tida! Det er i tillegg mye koseligere å svare på og hjelpe folk med nick. Så kan man følge hverandre litt liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymknappen på skravlesida ble visstnok fjernet fordi det var et salig rot med anonyme innleggere som var veldig lite seriøse. Og som de hormonbomber vi er da vi er gravide hoppet den ene etter den andre på disse trådene og det ble en veldig lite trivelig stemning der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Synest det er så spennende å være inne på disse sidene og eg koser meg ved alle fine innlegg og litt hissige innlegg. Eg har selv ikkje så enormt med hissige hormoner i kroppen, men hormoner er det der. Det er ikkje meininga å få nokon til å sprekke, håper eg. Sjølv svarer eg alltid med "niccet" mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, vet godt hvilket innlegg du sikter til. Jeg ble helt rystet over at noen kan være så grusomme!!! Tenkte å svare, men fant ut det var vel nettopp sinte svar "anonym" prøvde å oppnå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner veldig godt hva du mener! det går ikke ann... noe så ufint!!!!!!!!!!

Det er volsomt umodent syns jeg!

er så enig med deg! FJERN ANONYM-KNAPPEN!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp nå av da damer....

Det må jo være lov å være ærlig også her inne og skrive at det faktisk er flere som opplever å abortere etter de 12 første ukene uten at dere helt går av skaftet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Har du noen gang vært gravid selv, jeg har mistet 8 ganger og det siste jeg trenger akkurat nå er sånne som deg. Hensyn heter det, eller kanskje uvitenhet i ditt tilfelle. Og jeg tør å stå for det jeg sier, med nick!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk mistet ja, MA i sept-05! Og kjenner flere av mine venninner som har gjort det opptil uke 14, derfor skriver jeg det jeg gjør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel klar over at alt vi gjør både gravid eller ikke gravid kan gå skikkelig galt... det kalles livet og vi er aldri sikkre på når ting går kjempe bra og når lykken snur, men jeg synes vi skal peppe hverandre litt opp på denne siden!!! ikke fokusere på det negative! skriver man en melding om at man er bekymret trenger man å høre hyggelige varme ord, ikke at man kke burde slappe av, og bekymre seg! man trenger støtte enten det er slik eller sånn!! det burde du også forstå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Vet ikke helt hvilket innlegg det er snakk om her, men tenkte å si min erfaring...jeg ble gravid i høst, etter drøyt 1,5 år. Hadde knapt symptomer i det hele tatt; ikke kvalm, ikke ømme pupper, måtte ikke tisse mer eller slikt som man leser er vanlig. Det eneste som kunne være tilnærmet symptomer, var at jeg ble fortere sulten enn vanlig, og at jeg opplevde å bli mer trøtt - men jeg hadde i tillegg mange veeeldig lange dager på den tiden.

Jeg opplevde ganske tidlig å få brunaktig utflod, men leste jo flere steder at dette var normalt. Så ble de få symptomene jeg hadde hatt så og si helt borte, men igjen beroliget jeg meg med at det var flere som sa de ofte forsvant. "Da forsvant de vel bare litt ekstra tidlig for meg" tenkte jeg. Var også på 1. gangs hos lege, men han feide også blødningene/den brun/blodige utfloden min bort med at det var ganske vanlig, og at jeg etter syklus skulle hatt mensen på den tiden da jeg var hos ham.

For min del endte det med SA i uke 11/12. Da hadde fosteret trolig vært dødt i rundt 3 uker, hvor jeg altså gikk rundt og prøvde å bortforklare følelsen min om at ting kanskje ikke stemte, fordi jeg leste så mange steder at ting som regel gikk bra, og at alt i grunnen er ganske normalt. For alle er jo forskjellige, og det finnes ikke noe "fasitsvar" på hva om ting går bra eller dårlig om slik og slik skjer.

 

Jeg foretrekker derfor å være ærlig om jeg velger å svare på bekymrede meldinger, og sier "er du usikker, be om å få UL". De aller fleste vil vel heller få bekreftet at alt er OK (*** for det er jo som regel det!!! ***) enn å gå rundt og være usikker og prøve å forklare det bort (slik jeg gjorde selv).

 

Jeg er nå i uke 11, og opplevde en blødning for ca 3 uker siden. Bestilte UL, og fikk se at alt var i orden. MYE bedre enn å gå rundt og være usikker, selv om mannen min syns det var dyre 10 minutter... ;)

Man kan bli litt "paranoid" av å lese for mye her inne...tok meg en pause i vinter, men er tilbake igjen nå som jeg er gravid.

 

Men for all del - dette er ikke ment som en "skremmehistorie"; HUSK AT I DE FLESTE TILFELLER GÅR DET BRA!!!

Men er vel bedre å få ærlige svar? Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke ment som om at man er teit når man sier at det er mulig at man aborterer etter uke 12. Eller at man ikke skal støtte hverandre når man har det tungt. Dette skrev jeg også i det første innlegget mitt her! Men at man faktisk ikke trenger å skrive skremmende innlegg som anonym gjorde i dag, og i tillegg skrive under anonymt! Det er da jeg blir sint! Jeg har selv hatt blødninger, og mener at man skal ta bekymringene på alvor og få hjelp!

Men når noen er glade og fornøyde over å ha sett spiren sin, og i tillegg tenker at det er en uke igjen til man er 3 mnd på vei, og da får et enkelt svar med at det er MANGE som aborterer etter det, da blir jeg provosert, da! For at det er MANGE som aborterer etter uke 12 stemmer ikke, men selvfølgelig er det noen som gjør det!

Men vi kan vel få lov til å glede oss over gode nyheter uten at anonyme sladrekjerringer bryr seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan være så snill å fortelle meg hvilket innlegg/tråd om diskuteres her? Blir jo så engasjert når en leser alle reaksjonene men ikke vet helt hva det gjelder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger under innlegget til oktober mirakel: skal til legen i dag og får UL! Der har en anonym svart at det er ikke vits i å slappe av ennå, for mange aborterer etter uke 12! Ble så provosert av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare SÅ enig!! Dette var noe av det slemmeste jeg har sett! Hav i all verden er poenget med å prøve å skremme folk og ødelegge gleden!?! Denne personen er sikkert egentlig en trist person som prøver å dytte sine egne sorger over på andre! Dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere....

 

Ser dere ble sinna på den anonyme som svarte på innlegget mitt. Kan forstå at dere reagerer. Var jo helt unødvendig. Vet jo at folk også kan miste etter uke 12!

 

Men, skal jeg være helt ærlig så leste jeg det som stod der, og brydde meg ikke videre om dette :) Er jo bare å overse slike meldinger :)

 

Men som jeg har skrevet.. på samme linken i dag. Så stod alt bare bra til i magen :)))) Hurra!!!! :)))))

 

Er 11+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, så enig! Den anonym-knappen er no' tull. Hvis vi ikke tør skrive under med nick, kan vi da bare la være å skrive inn. De nickene er da rimelig anonyme som de er, mener nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...