Gå til innhold

el test aldri positiv!!!!!!


Mamman til to herlige gutter

Anbefalte innlegg

er inne i 6pp nå, testene jeg kjøpte på nettet har slått ut helt til forrige mnd... i løpet av 6uker så hadde jeg mensen tre ganger!!! helt sprøtt!!! har tatt el test hver dag jeg ikke har blødd men den har aldri vært positiv. hva er galt med meg??? jeg har en sønn på 14 mnd.. men samboer har ingen egne barn så han lurer å om det er han det er noe gale med..

 

noen tips til oss??

 

takker for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm... ikke godt å si. Hvis du ikke har hatt positiv test så har du nok kansje ikke hatt el denne måneden. Og det at du har hatt mensen tre ganger er vanskelig å si hvorfor...Det skjer av og til i en kvines liv at EL ikke dukker opp en måned i ny og ne, det er helt normalt. Har du til vanlig regelmessing mens? Ville kansje snakket med legen min ang at du har hatt mensen tre ganger denne mnd hvis du er bekymret for det... men er ikke sikkert at ne er galt. Hvis dere er bekymret for om det kan være noe med mannen så må jo han gå til legen sin og få en utredning. Der er også en hjemmetest på apoteket som måler sædkvalitet.. men den kan ikke si om det er noe gaøe med sædcellene, bare om der er nok av dem... så det beste er jo å oppsøke lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vanskelig å si men, siden du har blødning så ofte, kan det hende du ikke har eggløsning...??? du kan jo ringe legen å få henv for å ta blodprøve, som kan vise faktisk om du har hatt eggløsning... Det har jeg bedt om, så får jeg vite det....

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har jo hatt el helt til forrige mnd.. vil jo bli gravid jo!!!

kan de finne ut om jg har hatt el ved å ta blodprøve da??

det visste jeg ikke.. kanskje jeg skulle gjort det hvis jeg ikke får det denne mnd heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det kan de.... det er en viss dag i syklusen du tar prøven så ser dem om du har hatt el.... det er så trygt og greit...

Legen min sender meg en henvisning hjem, og da kan jeg når jeg vil, dra til "furst" (laboratoriet...) og ta en prøve når jeg vil... veldig greit...

men hvis du har hatt el til vanlig , så er det jo kanskje bare denne måneden kroppen din tuller litt... så blir alt ok neste mnd...

Uansett godt å få skjekket det..kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...