Gå til innhold

November: Slapp....Er det bare meg?


Meg&Lilleskatten

Anbefalte innlegg

- Er så slapp..Må ta meg skikkelig sammen for å få gjordt noe....Nå har jeg vært ute å reist i helgen..så det kan ha en viss sammenheng..men det er så slitsomt..Er noe "uggen" (kvalm) stort sett hele tiden, så dette spiller nok også inn... Håper dette er noe forbigående...siden jeg arbeider i ett serviceyrke der jeg må yte & være hyggelig hele dagen..(STÅENDE;) ..Føler meg ikke opplagt ..og er trett og irritabel..(noe som er greit siden det er normalt..;) ..Noen som har noen kloke ord/råd..Jeg børr vell lytte til kroppen... Noen "oppkvikkende" jeg kan stappe inn?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å få i deg nok vitaminer,så kan det hjelpe og slapp av så fort du har mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ingen gode råd. Vet hvordan det er, jeg sover hele kvelden når jeg kommer hjem. Har med andre ord ikke sett mye til mannen min i det siste. Nå er jeg litt lengre på veg (11. uke starter i dag) og det værste synes å være over. Hjelper kanskje å vite at det ikke nødvendigvis varer evig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kl 15 er jeg skutt. Legger meg en halv time etter jobb, det hjelper kjempe. Er også i service bransjen og er såå hyggelig..kjenner at det ikke er mye som skal til før jeg blir irritert, som ellers er så blid. Men vet det går over, bare pass på å sov når du kan! Blir bare kvalm og sur om det ikke blir nok søvn. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...