Gå til innhold

Fettdepoer


*** Jeg er kuul ***

Anbefalte innlegg

Har til dels store fettdepoer på hoftene og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få fortgang i prosessen med å fjerne disse. Holder på med ett opplegg for å gå ned i vekt.

Er det noe jeg kan gjøre eller er det bare å ta tida til hjelp ?

Evt. vil de bli der for alltid ?

 

Takknemlig for alle meninger som dere måtte ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

antall fettceller er konstant med mindre man fjerner dem kirurgisk. Når man går ned i vekt reduseres størrelsen men ikke mengden.. desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men er det noe jeg kan gjøre for å akselrere prosessen med å redusere størrelsen. Føler liksom ikke at størrelsen minsker i takt med resten av kroppen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel en spesiell type massaje som gjør det. Husker ikke hva den heter. Den er testet ut på toppidrettsutøvere for å sikre at det ikke er ekstra trening som har gitt resultater(siden disse da trener så mye fra før). Du kan søke litt på nettet å se om du finner det. Ellers har du jo bailine. Vet ikke om det kanskje kunne vært noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.....

Interessant lesing.

I utgangspunktet dyrt med 700,- pr behandling og 10 behandlinger, men resultatet blir varig og dessuten er det billigere enn fettsuging.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shapemassage? Jeg kjenner en som utøver det og har selv tatt to behandlinger, vriker som bare tusan men det er ikke noe varig resultat bare så det er sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...