Gå til innhold

Hvorfor


Kris.

Anbefalte innlegg

begynner jeg å blå nå:. begynte såvidt i går kvel og litt mere i dag, men veldig lite... var dag nummer 23 i går i syklusen.. aldri fått mensen så tidelig hele mitt liv..

Tempen stiger også, den er 0,18 høyere enn i går..

Forstår ingen ting..

Er kroppen min helt ute å kjører??

Har brukt progesteron krem i to sykluse nå, yok blod prøve etter bruk en syklus , de var fine 59 i progesteron..

 

Håper npen vet hva dette kommer av..

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lange sykluser har du til vanlig da? Jeg har vanligvis sykluser på 26-27 dager, men hadde en på bare 23 dager. Det hender jo at eggløsningen forskyver seg litt slik at mensen kommer tidligere eller senere enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid 27 eller 28 dager...

Eggløsning hadde jeg den 25,altså 11 dager diden.. baby copen har bekreftet dette... har ikke blødd mere heller... forstår ingen ting jeg.. noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremen sier den kan gi mellomblødninger. selv om det er litt uti, kan det vel kanskje da være mellomblødning? er det d skal du fortsette å smøre til vanlig mens kommer. Får du mens lignende blødninger midt mellom eggløsning og når mensen skal være, skal du la vær å smøre og vente til neste pp igjen med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om dette kvalisrer for mensen... skal jeg regidtrere mensen på babycopen???

Det er veldig lite som kommer, men litt hver gang jeg er på do..

Hvis jeg registrer galt blir jo hele syklusen gal videre...

Hva gjør dere andre babycompere???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forsatt ikke kommet ordetlig i gang, skal jeg regne det som mesen... Håper noen kan svare meg??????

blir jo helt kluss om jeg gjør feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg emd dette???

Enda ikk blod my eblod som mensen,, kun et par " bremse" spor i trusa.. sorry detaljene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være gravid, da???? Jeg hadde litt blødninger litt før jeg egentlig ventet mens i mitt forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan jo aldri vite, men hadde eggløsning lørdag 25 mars... ikke nå lørdag men forrige.. vet ikke om det er for tidelig å teste..

Jeg blødde ikke slik sist jeg var gravid, det var kun et tørk på pairet med blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...