Gå til innhold

100 dager igjen =) Jippiii!


LoopyLoo fikk jente 15.07.06

Anbefalte innlegg

Endelig var dagen her (det har jo egentlig gått fort, så jeg klager ikke, hehe). Tenk at om ca. 100 dager skal jeg bli mamma igjen. Babyen sparker som bare det i dag, og jeg sitter og mimrer over ul-bildene som vi fikk for 7 uker siden. Skal på 3d ul på førstkommende lørdag, (og da håper vi å få vite kjønn) og gleder oss kjempemasse til det. Her stråler solen i dag, og jeg er bare kjempeglad =))))))

 

Ha en riktig fin dag alle andre her inne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100 dager igjen på meg også!!! GRATULERER TIL OSS!!!

 

Her er det også full aktivitet! Skal på ekstral ultralyd i slutten av april. Gleder meg til det! :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 dager igjen her også:)

 

WEEEE tiden flyr fort altså;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Er det ikke herlig å være kommet så langt??? 37 dager til jeg kan si det samme :-)

Er kjempespent på å høre om du får gutt eller jente! Jeg var på UL for 1 uke siden, men vi fikk ikke vite kjønnet. Navlestrengen lå i veien. Så nå må jeg vente til i slutten av mai, da blir det ny UL.

Vi reiser på påskefjellet på torsdag eller fredag, så jeg får ikke lest hva du skriver før etter påske. Lykke til da på 3D! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle hyggelige hilsener, og gratulerer til alle dere andre som også var 100 dager i dag.

 

Ceci: hei du, har tenkt masse på deg, og håper det går bra med deg. Ha en kjempefin påskeferie =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...