Gå til innhold

noen som vet ?


Gjest

Anbefalte innlegg

er i 13uke...skal til UL på torsdag...er det mulig at legen kan se kjønn så tidlig?? er så spent....vet at det går ann og se kjønnet i uke 15 hverft...

 

.takk for svar:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jegv et ikke, desverre. men jeg tror kjønnsorganene blir dannet i uke 9, så det er vel en mulighet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Det kal være mulig å se kjønn så tidlig:) Jeg var på ul i uke 11, legen sa at man kunne se det da (uten å være heeeelt 100 %). Uansett, før uke 12 har de ikke lov til å fortelle det (mtp selvvalgt abort o.l). Men er du i uke 13 skal du kunne få svar dersom du er litt heldig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen trodde babyen vår var en gutt da vi var til ul. Jeg var 13+6 da.

 

Vi skal tilbake idag og få det bekreftet eller avkreftet=) Jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa hun trodde det var en jente da vi var til ul 12+1. Dette fikk vi bekreftet 2 måneder seinere da vi var til ul 20+5. Så det er nok mulig, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

nå gleder jeg meg enda mer når jeg hører at noen av dere fikk vite det..for bare håpe nurket ligger rett vei slik at man kan se hvilket kjønn det er da....:-)

tvi tvi....2dager og vente....uff,tiden går så seint......:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil ikke være negativ, men det ER veldig tidlig å se:-) hvis legen eller jm ikke har holdt på mange år, så kan det være vanskelig å se.. ungen er så pass liten, og må ligge skikkelig til for at det skal være mulig å se.. så ikke skru opp forventningene for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på privat ultralyd i uke 11+6, da sa legen at han var ganske sikker på at det var gutt. Desuten så vi noe som mest sannsynligvis var tissefantaen hans sa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...