Gå til innhold

April: Tips fra min jordmor til dere som er så utålmodige her inne!


fråsk

Anbefalte innlegg

Selv tar jeg ting med knusende ro fordi jeg har MYE å gjøre før babyen kommer, men uansett, fikk noen råd fra verdens flinkeste jordmor! Som jeg da deler med dere trippende ventende:

 

Orgasme jenter, orgasme!

 

Jordmoren min er veldig kritisk til alle udokumenterte igangsettingstriks og mat og oljer og kapsler osv, MEN hun hadde mye erfaring og kjennskap til dokumentasjon om følgende:

 

Dersom man er på "vippen" som hun uttrykte det; har mye kynnere, nedpress, er nære termin, OG man er ganske moden så kan sammentrekningene i orgasmen trigge frem rier. Så dersom man har gjentatte orgasmer, en eller flere daglig, kan dette bidra til å sette i gang rier!

 

Og som hun sa: man trenger ikke ha samleie for å få orgasme!

(hehe nei sier du det... ;-)) Og så la hun til- "men du trenger ikke sette i gang ennå da" til meg da jeg hadde 4 uker igjen til termin, hehe...

 

Hun sa også at det sæd er med på å modne, men at de stoffene i sæden ikke kan sette i gang riene og fødselen i seg selv.

 

Så dere som ruller i halmen, husk å få noe selv også da, ikke bare resultatet fra gubben sitt ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber hardt med saken, men sex er ikke akkurat det som frister mest for tiden da. Men hva gjør man ikke for å få føde når man går over termin :D Er likevel mye bedre enn andre alternativer for igangsetting må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE PRØV LAKSER OLJE......Fikk en forferdelig styrt fødsel. Måtte legges rett i narkose etter fødselen, da livmoren ikke trakk seg sammen......en grusom episode.....dessuten gikk ikke ting som det skulle med babyen etterpå heller. Hun døde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig. Stakkars deg! Neida - har ingen planer om å prøve lakserolje - vil meg ikke selv så vondt uansett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...