Gå til innhold

Mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gravid for første gang. Jeg gleder meg veldig til at magen skal komme. Jeg er på vei mot 9 uke nå. Noen her som har begynt å få mage og isåfall når begynte den å synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå 6+4 og har allerede begynt å få mage. Hjelp! Jeg synes det er tidlig. Fikk ikke mage så tidlig med førstemann. Herlighet, tenk om jeg skal ha tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 og tredjegangs, har fått litt mage. Føler meg helst oppblåst, spesielt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er i uke 9+1 og har hatt oppblåst mage siden jeg satte inn egg ved ivf. Buksene har strammet men de strammer enda mer nå, dvs jeg må ut og kjøpe meg nye.....Det henger kanskje litt sammen med litt rolig tilværelse nå om dagen, men jeg har sett på internett at det er flere som har mage i denne uken :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror dt er veldig individuelt! jeg er 10+6 og ser bare mer lubben ut. det er jo i ca uke 12 at livmora beveger seg oppover og man kan begynne å kjenne den, så jeg vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har godt synlig mage allerede. Fikk den ved ca 8-9 uke... Men vi venter for å få sjekket om det kan være tvillinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det avhenger om du er førstegansfødene eller ikke. Er selv 3. gangs å synes nok at det ble fortere synlig nå og andre gang en det gjorde første gang. Første gang vil vi jo at det skal synes så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fått mage ja, men det har naturligvis lite med fosteret å gjøre siden jeg bare er 9+6. Mest oppblåst og litt lite trening i der siste pga kvalme er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...