Gå til innhold

Akupunktur! Noen med erfaring???


3engler...

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i morges og da fikk jeg akupunktur, i håp om at noe skal skje snart. Har termin idag, så det hadde ikke gjort noe. Er det noen som har prøvd, og med hvilket resultat????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde i går, og fikk en vanvittig reaksjon......, hatt press i natt men det er rolig nå. Skal prøve igjen ved 12 tiden i dag.

 

Har liten åpning og moden livmorhals!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så spennende! Gikk det lang tid før du kjente noe? Lykke til klokka 12!! Håper det blir suksess! Jordmor sa til meg at det ofte måtte til noen runder før det satte igang...

Litt utålmodig jeg da....;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde umiddelbar reaksjon. Fysiotereapeuten (som er erfaren og underviser i akupunktur) sa flere ganger at det var noe på gang. Tror han blir overrasket når jeg kommer etterpå.

Sammentrekningene varte en god stund etterpå. Skikkelig øm i ryggen. Så avtok det. Kom tilbake i natt. Stille nå. Så vi får håpe det skjer noe nå.

 

Hvor satt hun nålene?

 

Jeg fikk en i ankel, en mellom tommel og pekefinger. Så noen i ryggen. (vet ikke hvor mange.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time siden jeg var der nå. Har hatt små antydninger til rier jevnlig etterpå, men synes de er så svake.... Jordmor satte i begge føttene, leggen, nede på magen og i hånda som deg. Aner ikke hva de forskjellige stedene gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo gått til akupunktur i hele svangerskapet. Og satt en del i ryggen, og i begynnelsen var vi veldig forsiktig fordi noen punkter kan være veldig drivende. Og det vil man jo ikke tidlig.

 

Han har en fysioterapeut hos seg som skal bli akupunktør også. så jeg hørte de snakket litt. Dette skulle visst være det beste punktet (altså ryggen) De kom stadig innom å skrudde på nålene. Sinnsykt.....

får en anelse av hva som kommer...

En kollega hadde satt nåler på dattra si på samme punkt. Bebisen kom i løpet av et døgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også termin i da! Venninnen min, som er akupunktør, skal sette nåler på meg i kveld. Blir vel nye nåler i morgen også...hvis jeg ikke går i fødsel i natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fasinerende dette.... Skulle gjerne hatt ei venninne som kunne det jeg også!!! Har ikke skjedd noe mere med meg, men jeg håper i det lengste....

Lykke til med fødsel begge to!- og tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...