Gå til innhold

To dager over IKM i går, negativ test fra BilligeTester, fortsatt ingen TR - Jeg blir snart rar!!!


Emiliten

Anbefalte innlegg

KAN jeg være gravid selv om neg. test??? Bruker Crinone slik at mensen vel kan forskyves noe(?), men hvor lenge??? KAN det gå flere dager før testen blir positiv eller burde jeg slå meg til ro med at det ikke ble noe denne måneden heller?? 8 pp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje el var litt forsinket,da blir jo tr deretter...?

Men forhåpentligvis er du gravid,kroppen bruker bare litt tid på å produsere hcg.Ventetiden kan være grusom den,og de som sier man skal tenke på noe annet,de vet jommen ikke hva de snakker om!!Lykke til i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Jeg tok to neg tester med QR da jeg skulle ha minstemann. Men jeg var temmelig sikker på at det var noe på gang, og på storebrors etårsdag ble det to streker, gitt. Har inntrykk av at ikke alle testene er like sensitive for hcg tidlig i sv.skapet, i tillegg er det ikke alle av oss som produserer nok hcg til å gi utslag på tester helt i begynnelsen. Så jeg tror du kan være gravid selv om du har fått negativt svar nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...