Gå til innhold

Jeg vil jeg også!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon her, bær over meg og mine missunnelige tanker.

Jeg er med i en venninnegjeng på 6 jenter. Jeg og min mann begynte prøvingen først,de andre jentene begynte etter oss. Alle sammen har blitt gravide og førstemann skal føde i begynnelsen av juni, Jeg er såååå misunnelig!!!!

Hver gang vi treffes er det bare masse babysnakk om nurket som vokser i magene deres, føler meg sinnsykt alene...snufs...Ja,vet jeg er egoistisk,men det skjærer meg i hjertet at ikke jeg klarer å bli gravid..

Vil jo tilføye at jeg er kjempeglad på deres vegne som har klart det, og ønsker dem all lykke fremover selvfølgelig!! Og de fortjener det alle sammen! Jeg er kjempeglad i dem og er der for å støtte dem og svarer på masse spørsmål når de lurer på noe.(Har vært gravid før)

men alikevel så snufser og sipper jeg hver gang og synes ille synd på meg selv..

 

Har ingen og lufte disse tankene for, og da er det godt å ha dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt jeg!

4 av mine venninner er gravide/akkurat fått nå, og ingen av de har vært prøvere... Og da er det ikke lett for de å forstå at det kan ta så lang tid å bli gravid!

Så jeg er også veldig glad for å ha dere her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så absolutt !!

Du trenger ikke få dårlig samvittighet :o)

så klart du føler at det er litt urettferdig når alle de andre er gravide - og du ikke er...og spesielt siden du var førstemann ut.

 

Håper du snart er heldig og kan skravle med dem om spiren din i magen DIN :o)

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...