Gå til innhold

Sukehuset i Fredrikstad trenger ros også....


Tobarnerfint

Anbefalte innlegg

de har fått mye pepper i media, men jeg må rose de. Jeg er nå gravid , 24 +6. Jeg hadde en forferdelig fødsel sist som endte i haste keisersnitt 16 dager over termin. Det holdt på å gå veldig galt, dette var på Ahus.

Nå skal jeg føde i Fredrikstad, og de er helt enestående på sykehuset der, jeg får være med å bestemme og har fått beskjed om at kommer ikke babyen til termin setter de i gang fødselen så jeg slipper å gå over tiden. Og fra uke 30 så får jeg oppfølgning der inne med ul hver gang. Kunne få keisersnitt om jeg ville, men velger å føde normalt, og håper det går bra, noe jeg selv tror=)

Er super glad for oppfølgningen, og det har aldri vært noe snakk om at jeg har mange krav. Har blitt tatt på alvor fra første stund, og de mener jeg har rett på å bli hørt. Så all ros til de, dere er fantastiske=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre, for jeg stoler på dem, og har valgt å føde der. Media har som oftest sin egen måte å fortelle historier som ofte er ganget med 10 i forhold til realiteten. Dessuten har en historie alltid 2 sider, men når det kommer til helse-saker har den andre parten taushetsplikt, så folk kan nesten si hva de vil uten at man noen gang får høre den andre siden av saken. Har du fått så god oppfølging pga din forrige fødsel? Har ikke vært på sykehuset ennå jeg... er i uke 21..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått denne fantastiske oppfølgningen pga det som skjedde sist gang... Glad de tar meg på alvor... Men du har vært på ul eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...